zo eindelijk weekend allemaal alleen morgen nog werken en dan hebben we weer vakantie. net naar kingy geweest, was heel braaf, en liep super soepel!! het gaat nog steeds de goede kant op kwa artrose in zijn rug
ja die poes kan nog gewoon eten , heeft nu wel een kraagje om dus als die gevoerd moet worden moet eerst zijn kap af worden gehaald, en dan moet je hem even helpen. vandaag zag die er heel erg goed uit. is ook weer lekker thuis
ik vind het echt een super mooi hoofdstel voor tence
@marion: Vodafone is echt hopeloos.. ik ben nu al drie weken aan het bellen en ze doen alles verkeerd... Nu zit ik waarschijnlijk aan een abonnement vast met een verkeerd toestel...
Nou goed, gelukkig waren de paardjes braaf, ik ga maar een dvd van Najib kijken, kan ik tenminste nog een beetje lachen...
taverno
Geplaatst: 19-02-10 21:29
Ik heb geen vrij weekend hoor,moet gewoon werken. Mijn weekend begint maandag.
fijn dat het goed gaat met King.
taverno
Geplaatst: 19-02-10 22:21
Cer schreef:
@marion: Vodafone is echt hopeloos.. ik ben nu al drie weken aan het bellen en ze doen alles verkeerd... Nu zit ik waarschijnlijk aan een abonnement vast met een verkeerd toestel...
Enig idee hoe die band heet, kunnen we op de website spieken
Misskaren
Geplaatst: 19-02-10 22:57
@Taverno; echt een mooi hoofdstel, en wat heeft hij een lief koppie ! Fijn dat het zo goed weer gaat met King, is met Tiff ook nog steeds alles goed ? Vond dat wel een eng verhaal, wel goed als je nog ff bloed laat trekken Jarrah !
Coby10
Geplaatst: 20-02-10 00:03
taverno schreef:
Tence met zijn nieuwe hoofdstel
Mooi!!!!!
Ik heb vanavond op Meefje gereden. Het paard dat ik in de zomer een tijd heb gedaan. Was best wel weer grappig. Ze is alleen ontzettend kijkerig. Heel irritant!
Mooi hoofdstel Tav, ik heb hem al in real life gezien maar hij is erg chique! Ik zit nu in Milaan, lekker rustig vluchtje met allemaal Japanners die sliepen . Coby, waar staat dat paardje?
Goodmorning allemaal! Ik ben wel benieuwd naar die stalgenoot in rockband? ik heb het streekblad niet, dus kan ik het misschien nog ergens anders vinden?
Coby10
Geplaatst: 20-02-10 10:34
Hmm... Milaan, dat wordt shoppen?? Bij welke maatschappij vlieg jij trouwens? mijn zus zit bij de KLM.
Meefje staat in Wateringen, op de Valiant Hoeve. Niet een heel grote stal, maar wel super mooi en luxe.
Ik ben ook wel benieuwd naar de stalgenoot in een rockband! Misschien leuk voor een stalfeest!
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-10 11:59
Goedemorgen,
@ taverno: leuk hoofdstel, erg mooi!
@ cer: DAt is k.u.t. Ik heb het vroeger wel eens met vodafone aan de stok gehad, dus ik ga daar zoiezo nooit mer heen. Alhoewel... mijn werktoestel is wel van Vodafone, maar ja... daar heb ik natuurlijk verder niets op in te brengen.
Ik heb in het steekblad gekeken, mar ik denk dat ik de persoon niet herken. Dus please... kleine hint. Mag ook per pb.
Ben gister naar de huishoudbeurs geweest. Erg leuk. Ik heb een nieuw soort van ontharingsmethode gekocht. Ik ben echt super enthousiast. Het werk echt goed, als mijn haren nu ook langer wegblijven dan wil ook nooit meer anders.
Middag allemaal! Dat meen je niet Kim, dat ze er niet op een volwassen manier zijn uitgekomen. Coby, wat leuk ik ook .
Coby10
Geplaatst: 20-02-10 15:17
Geeft maandag wel weer een hoop reuring op mijn werk nu het kabinet is gevallen. Van alles wat we doen moet eerst bekeken worden of dat ook nog wel onder een demissionair kabinet kan of moet.
Grappig dat je een collega van mijn zus bent, Noah! (zoals nog een paar duizend anderen, maar dat terzijde )