Yaraa schreef:Flevolander schreef:Yara had je wel die sms nog gehad?
euhh neee...
He?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yaraa schreef:Flevolander schreef:Yara had je wel die sms nog gehad?
euhh neee...
Melanieetjuh schreef:De eerste editie van deze te gek gave beleving is speciaal voor mannelijke paardensportliefhebbers en heeft de Rabobank als hoofdsponsor. Op 28 juni 2008 geven een aantal topruiters een demonstratie over hun discipline in de paardensport. Zo komt Ed Gosen voor een westerndemo en geeft Grand Prix ruiter Alex van Silhout uitleg over de dressuursport. Ook geeft Bram Chardon, de zoon van de wereldkampioen 4-span, een spectaculaire show, komt er politiepaardentraining en worden er vele hindernissen gesprongen. Waag een rit op een quad of leer trailerrijden! En dit alles op één locatie, bij Manege Lies Beuker in Almere!
Daar ga ik dus echt even heen!
Maaikeee schreef:Ziet er goed uit iris!
Ben ook benieuwd naar je andere filmpie!![]()
Laatste weekie les, dan k*t se-week en dan vrij!!
Zover ik kan zien,ziet het er netjes uit! Je bent echt vooruit met hem gegaan..

Melanieetjuh schreef:Jéeeetje! Wat is Phil braaf zeg!
Heerlijke fotos.

Nu je mijn pony ontmoet hebt, wil ik die van jou ook een keer ontmoeten!!
Kirsten_D schreef:Super foto's..Nu je mijn pony ontmoet hebt, wil ik die van jou ook een keer ontmoeten!!
Jane_ schreef:Kirsten_D schreef:Super foto's..Nu je mijn pony ontmoet hebt, wil ik die van jou ook een keer ontmoeten!!
Hahah pony![]()
Ik ga zeker nog met Irisss naar jou pony
. Ben even terug van een middagje zingen
. Bij muziek moeten we een liedje zingen, SOLO
. Nou, dus wij helemaal ons de pokken oefenen, kunnen we geen karaoke versie van het liedje krijgen
. Niet gedownload in ieder geval. Dus, nu hebben we besloten maar met zijn stem erachter te zingen
.