Manege Chardon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KarinW86

Re: Manege Chardon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:16

hhiihih hier wat uitstel vrouw uit publiek vliezen gebroken ahaha

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 22:17

_O- heb 114, klikte hem alleen weg, echt slim :\

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:18

maar dat is een actie van bnn denk ik...

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 22:19

ja ook toen vorig jaar? die man die in z'n nakie ging rennen en toen opeens de vraag welke kleur sokken die had ofzo

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 22:19

Mijn IQ is wel hoog hé NOT _O-

Roomiey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:36

nou steef weet je wat ik heb...

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:37

Stef_Winston schreef:
Mijn IQ is wel hoog hé NOT _O-

wat hebben jullie?

Roomiey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:38

110.. is dat veel? :P

Roomiey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:39

en jy?

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:46

IQ Score Denkniveau
70 - 80 LBO -
80 - 90 LBO
90 - 100 LBO +
100 - 110 MBO
110 - 120 MBO + - HBO
120 - 130 HBO + / Universitair
130 - 140 Universitair +(begaafd)
140 - 150 Universitair ++ (hoogbegaafd)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:48

ik had 118 :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:58

DJoysDesignz schreef:
maar dat is een actie van bnn denk ik...

ik had het goed!!! :D was een actie...

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 23:29

Ik had 135 :D whie

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 23:30

138!!!!!!!!!!!!!!! :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 23:30

En me moeder 137!!! :P we zijn hier ongeveer even slim :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 08:40

Het gaat goed hier (doe hem ook maar even) :P

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 09:24

Zooo zit nu op school.... kom ik lokaal binnen zitten er 2 biatches op onze plek!!! tsssss hoe durven ze.... (we zitten met andere klas samen, die we absoluut niet willen.)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:50

Ikag vandaag ubervette fotolijst ding kopen bij de expo.... :D mag ik van me ouders kopen als ik slaag ;) Kun je heel veel foto's in doen... dat wanneer ik opmezelf woon :P nog allemaal foto's met jullie heb :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:51

Zal vaanvond wel een foto plaatsen :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:51

DJoysDesignz schreef:
138!!!!!!!!!!!!!!! :D

Citaat:
130 - 140 Universitair +(begaafd)

Jaaaaa :P

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:18

Vanaaf weer lekker rijden :D :D ..... Is er nou helemaal niemand hier ;) hahah

Lisa_Caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 14:41

Pfft heb helaas niet echt veel tijd om te bokken als ik al die pagina's zo doorlees. Jullie gaan echt snel zeg gotsiedorie :P
Ik hoop dat ik op tijd ben met mijn quotes, van sommige heb ik niet want die ken ik niet (zo) goed.

Stef_Winston / Stefanie
DjoysDesignz: Door mij aangestoken fotograaf . En houd van mijn camera en Macho/Manno.
Eevj: Is lief, en kan gezellig met haar kletsen
Meerreell: Altijd lol met Steef; is altijd gezellig met jou!
sambagirl: Steef wil altijd heel graag foto's maken met de camera van Joyce, is ook op hyves mijn vriendinnetje, maar op Chardon heb ik haar nog nooit gezien!
Jorine_Falco: Steef is een fotograaf, vindt Winston/Manno/Macho erg leuk. Ook een tegenstander van me op wedstrijd Verder lief + grappig.
aatjuh12: Stefanie, jaa.. nou uhh.. kende je natuurlijk al van de manege.. maar sinds bokt ken ik je eigenlijk pas wat beter! wel altijd gezellig
KarinW86 : Steef is altijd erg gezellig en de 2e papparazi naast joyce
xsabine : Heeft me verder geholpen aan me boktverslaving en de start van het manege chardon topic deel 1
Lisa_Caro: Dankzij Steef zit ik nu op bokt, en ik vind het gewoon een super lieve meid met wie ik het altijd gezellig heb :D

lovefi / Liselot:
Stef_Winston: Was ik bijna liselot vergeten, Liselot kent natuurlijk iedereen van Figador, die nog niet helemaal volwassen is en nog overal in bijt (en dan vooral in mij) Verder is het gewoon een hele gezellige meid.
Meerreell: Tjaa aangezien ik je al zo lang ken, kan ik veel over je zeggen!; Gewoon altijd gezellig naar winterswijk en overal!
Jorine_Falco: Ik heb 6 jaar bij Liselot in de klas gezeten . Gezellig meisje, het ging op school váák over paarden.
aatjuh12: tjaa Liselot, haha jou ken ik net als bijna alle andere natuurlijk ook weer van mijn "achter de bartijd"

Meerreell / Merel:
Stef_Winston: Merel is supersupersuperlief en helemaal gek van Bram. We hebben soms echt lol om niks, gewoon een hele gezellige meid
DjoysDesignz: Merel heeeeeel lief en gezellig.
aatjuh12: spekkie? ik zal wat vaker langs komen op zaterdag!
KarinW86: Merel is een bram gek en kan er ook heel goed op rijden..Merel vraagt ook altijd heel subtiel of ik haar paard wil vlechten haha
Lisa_Caro: Merel is een super lieve meid die heel goed op Bram kan rijden!

Eevj/ Eef
DjoysDesignz: tof wijf! Wij kunnen goed met elkaar overweg en ze heeft een mooie pownie voor mijn lens
Stef_Winston: Strijd voor de A pony's .
Jorine_falco: Heeft mij geholpen met beslissingen, waar ik heul blij mee ben .
aatjuh12: hihi altijd leuk als je mensen van de middelbare school na een tijdje weer tegen komt
KarinW86: Eef is altijd erg gezellig en heeft een heel leuk paardje, die eten belangrijker vind dat poseren.
Lisa_Caro: Ken ik niet zo goed, maar je hebt een super leuke tinker!

Roomiey/ Romy:
Stef_Winston: Romy is lichtelijkgestoord maar natuurlijk ook heel lief en schattig, vooral als ze d'r Geer en Goor gezichten doet ligt iedereen dubbel.
DjoysDesignz: Gek kind! maar super grappig
Meerreell: Mijn Oomieeee! Altijd lief, en megalol op de boerderij!
Jorine_Falco: Romy, met Romy lúl ik vaak in de les, en met Romy-Jeany-Demi-Chantal hebben we daarna altijd veel lol. Romy's cool!
aatjuh12: Romy kwam vroeger op vrijdagavond altijd patatjes bij mij eten
KarinW86: Romy is prettig gestoord, dus het is altijd lol met romy

KarinW86/ Karin:
Stef_Winston: Karin rijdt meestal op Maxi, maar nu die kreupel is rijdt ze ook Nico, laatste keer ook Stefan, verder doneerde ze me altijd geld op Horse Tycoon wat natuurlijk erg lief is.
Joyce: Mijn tweelingzus en nu een echte Stefan gek.
Eevj: Karin heeft een gigantisch hart voor dieren, en is gewoon super lief!!!!!!
Meerreell: Karin is altijd zo lief om mijn paard te vlechten voor de wedstrijd! [ Oohh ja, en ik kom ooit nog in jou winkel maatschappelijke stage ofzo doen, is gezellig bij jou ]
sambagirl: dierenfanaat 1e klas! is om de paar pagina's haar beestjes aan het verzorgen
Jorine_Falco: Dierenliefhebber, heeft heule lieve diertjes, brengt je heul lief naar Horse Event toe !
aatjuh12: Komt net als der zus ook bij mij in de les! weet je nog die keer met Kim, Daisy, Joyce, jij en ik haha vergeet je toiletrugzak niet
Lisa_Caro: Jij bent een echte dierenvriend! Je hebt echt super lieve cavia's en ik weet zeker dat je winkel goed gaat lopen!

DjoysDesignz/Joyce:
Stef_Winston: Joyce is helemaal gek van Musketier en vond het dan ook erg jammer toen die wegging, gelukkig kwam die weer terug, maar jammergenoeg liep die niet meer in de lessen. Tegenwoordig vind ze trix heel leuk, maar ook daar mag ze niet meer op. Verder is Joyce natuurlijk ook heel lief net als de rest uit dit topic, en ze kan natuurlijk de beste foto's maken met haar geweldige camera!
Eevj: Joyce is gewoon de beste , kan super mooie foto's maken! En we kunnen het super vinden met z'n 2e
Meerreell: De beste fotograaf, die we niet kunnen missen met de wedstrijd! Verder is ze altijd vrolijk en gezellig
sambagirl: Joyce is zelfs in te huren voor het maken van boekjes voor collega's! supertof.
Jorine_Falco: Joyce kan súpper foto's maken, waar ik nog steeds hartstikke blij mee ben is de shoot van Falco (vooral nu is het erg belangrijk). Joyce hield ontzettend veel van Mus, en het is erg jammer dat hij weg ging máár hij kwam terug... Helaas niet in de lessen, maar ze ziet mhem nog vaak en knuffeld dan lekker met hem!
Ook Vlecht Joyce mijn paard altijd .
aatjuh12: Joyce lacht mij uit als ik de auto af laat slaan en uiteraard word het heeeel gezellig bij mij in de les
KarinW86: Joyce is mijn tweelingzus en kan super mooie foto's maken..Zelf ook al heel veel foto's van haar van me beesten/paardjes enzo
xsabine : Joyce is denk ik wel de hoogste sfeermaker in dit chardon topic En ze kan super goed foto's maken en bewerken!
Lisa_Caro: Joyce maakt de mooiste foto's die er zijn, ze heeft ook veel mooie foto's van de friezen gemaakt.

Jorine_falco/ Jorine:
Stef_Winston: Jorine is/was helemaal gek van Falco, het was dan ook een grote schok toen die weg was. Verder is Jorine soms een beetje gek, maar kan meestal wel lachen om alles.
DjoysDesignz: Een echte Falco gek, helaas is deze weg. Nu een nieuw liefie Thomars.
Eevj: Een falco verslaafde, en heel verdrietig omdat hij nu weg is. Maar blijft ondanks alles toch vrolijk
aatjuh12: rijdt op vrijdagavond, mijn oude "achter de bar" avond
KarinW86: Jorine ik hoef maar 1 ding te zeggen 1 lijn he hahahahah
Lisa_Caro: Jij was echt super gezellig op Horse Event haha we hadden echt de grootste lol :P

Lisa_Caro/ Lisa:
Stef_Winston: Lisa, tsja wat moet ik daar nou over schrijven. Lisa is natuurlijk heel erg lief, ik ken Lisa nu nog niet zo erg lang. Ze loopt stage bij Chardon en zo heb ik d'r ontmoet. Ook ben ik een keer meegeweest naar de friezen, wat ook erg gezellig was!
DjoysDesignz: Lisa, leuke meid met uber sexy friezen.
Meerreell: Wij zijn samen de Bramfanclub!
Jorine_Falco: Het was leuk op Horse Event in de auto, haha . Leuke meid .
aatjuh12: We komen elkaar niet zo heel vaak tegen.. maar is wel altijd gezellig
KarinW86: Gezellige meid met hele leuke verzorgfriesjes

Fe_m_ke/ Femke
DjoysDesignz: Gezellig! En een Maxi fan!
KarinW86: Erg aardig en natuurlijk ook een Maxi fan net als ik..

Esile/ Elise
DjoysDesignz: De reiziger!
Eevj: Volgens mij super aardig, en we hebben aardig gedeelde intresses
sambagirl: mede Gup fan! dat schept een band!
Jorine_Falco: Staat altijd in de 6-7 les in de bak, liggen we dubbel om Annemiek: Is dat nou Shirley of Linsey? Wel gezellig altijd.
aatjuh12: Ik mocht iedere vrijdagavond Elise der avondeten bereiden
KarinW86: Als je al op meer plaatsen ben geweest als elise is dat een wonder.. Gup is haar grote favoriet..

Sambagirl/Jeannette
DjoysDesignz: Mijn donderdagavond collega!
Stef_Winston: Ook mijn hyves vriendinnetje, die zelfs een poke van mij heeft gehad , verder was ze hier eerst niet zo vaak te vinden, maar tegewoordig wel, wat natuurlijk heel gezellig is!
aatjuh12: rijd al zoooo lang bij mij op de avond
KarinW86: Sinds kort rijden we op dezelfde dag.. Altijd aanwezig in het topic en ook erg gezellig

Twinklebel/Fieke :
Eevj: Fieke is gewoon cool , we kunnen het goed vinden, en kunnen altijd allerlei dingen even kwijt bij elkaar via pm , grappige en minder grappige dingen. En ze heeft een geweldig knappe merrie!!!!!
sambagirl: heb nog een paard met haar gedeeld.... Sem, nou ja.... als Len en Sabine tegelijk op vakantie waren en Annemiek de donderdagavond les gaf, mocht ik op Sem in de les....woww..........gevoel!
aatjuh12: we wisten allebei wie de ander was.. maar wisten dat alleen nog niet van elkaar
xsabine : Altijd gezellig, samen naar 't harde ! En afwachten op baby cool..!

xsabine/Sabine
Stef_Winston: Ik ken Sabine niet zo goed, wel heeft ze supergave verzorgpaarden en is ze altijd heel aardig en ik kwam jou tegen bij de mr.Ed zonder dat ik het wist
aatjuh12: ik herken jou wel op je foto's.. je weet alleen nog niet wie ik ben hehe

kimmiepimmie / Kim:
Stef_Winston: Kim is gewoon een beetje gek, haha
DjoysDesignz: Gek gezellig wijf! Met een super mooie arabier Kariq.
sambagirl: Kim ken ik niet, wel dat lieve toetje van Kariq
aatjuh12: Kim maakt van haar paardje een klein homo'tje
KarinW86: Eigenaresse van Kariq..Beetje gestoord haahah
Lisa_Caro: Leuke meid met een super lief paardje!

aatjuh12/ Amanda:
Stef_Winston: Amanda kletst in d'r eentje het hele topic vol op dat 'werk' van d'r. Al vinden wij dat natuurlijk niet erg, want zo gaan we nog sneller!
DjoysDesignz: Onze schizofreen
Eevj: Een 'bekende' zonder dat we het wisten , en heel gezellig! Kan heerlijk kletsen, ook in zichzelf
Meerreell: AMANDAAA! Komt nu niet meer op zaterdag, en vind merel niet leuk1
sambagirl: Amanda heeft echt geen dikke billen en hoeft niet meer op babypownies te rijden, wel door blijven kletsen hier in dit topic hoor
aatjuh12: die Amanda is echt super aardig en leuk enzo
KarinW86: Onze vuller van het topic...wordt er niks gezegd dan zorgt amanda er wel voor..
xsabine: Hahahahahhaa ik weet eindelijk wie je bent whoeehoeee ! Zag je op hyves!
Lisa_Caro: Met Amanda kun je altijd heel leuk praten en is heel gezellig!

palousaboy / Jeffrey
DjoysDesignz: De enige man in ons gezelschap . En altijd vrolijk!
sambagirl: Jeff houdt wel van een biertjes
aatjuh12: toen ik nog achter de bar stond.. kwam Jeff altijd heeeeeeeeel veel bij mij eten
KarinW86: Jeff onze stalman
Lisa_Caro: Jeffrey is mijn chardon-mattie haha :P

Flurk / Lida
sambagirl: Fjorden fan 1e klas, haar 1e fjord is met pensioen en mag lekker in de natuur rondlopen met zijn vriendjes en vriendinnetjes!
aatjuh12: we kennen elkaar waarschijnlijk wel.. wisten alleen niet precies wie we nou waren
Lisa_Caro: Je hebt een leuke fjord en ik hoop er eens een keertje mee te kunnen gaan mennen!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 15:18

Dit heb ik van mijn ouders gehad!! :D
Afbeelding

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 15:26

Voor diegene die nog quotes moeten inleveren... graag alleen de Boktnaam
Jouw boktnaam: "wat zeg je over diegene"

Want anders moet ik steeds gaan zoeken ;) en de rest van de quotes staan al in het bestand :D

Dus je hoeft alleen de namen + jouw naam/reactie te plaatsen bij mensen waar je iets over wil zeggen.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 17:42

wooow kicke joyce :D