ach ik heb weer reacties gehad op mijn advertentie . Een 12 jarige, 13 jarige lusitano en ach gewoon leuke paardjes. Ook een 4 jarige merrie, verkeersmak en goed bereden en heel braaf.
Zijn allemaal leuke paarden dus ga gewoon even overal kijken en zien of er een klik is!
Die heeft manegelessen gelopen (dat was die toch). En daar ga ik echt niet aan beginnen... Ik heb ook foto's gezien dat ie met een bijzet stond dat ie niet eens met zn hoofd omhoog kon. Ik wil graag een paard met nog een beetje gevoel .
Tja na het verhaal van O'neill begin ik niet meer aan een manegepaard en handelspaarden.... O'neill had bij een handelaar gestaan en was als manegepaard gebruikt. Ze had hem net een paar maanden en toen was ie kreupel. Bleek ie drie dingen te mankeren (best wel ernstig). En ze heeft hem moeten laten inslapen....
Dat stugge kan idd verdwijnen, maar hoeft niet per se... O'neill is er ook niet beter op geworden en Darca is nog steeds stug (maar daar zorgt de ruiter ook wel voor).
Mazzel was gisteren beetje kreupel nadat hij stilgestaan had aan de balie, hij ging al snel beter lopen, hoop dat het bij beetje stijf zijn blijft. Hem toch voor de kar geknoopt en de leeweg op en neer gestapt en klein stukje gedraafd.
Je weet nooit wat er met een paard gebeurd is idd... Maar ik vind het wel al heel fijn dat als ik film Danielle wil kijken naar hoe die gereden wordt. Zij ziet al snel of een paard op de voorhand loopt of dat hij netjes van achter naar voor wordt gereden. Maar ja ach ik zie het wel . Op zich is die driejarige misschien ook wel leuk , hij is in iedergeval niet verpest!!
Trouwens Es, wat is cassatie? Dat was een tentamenvraag en ik had er nog nooit van gehoord. En met die cryptotaal uit de wettenbundel kom ik ook niet erg veel verder.
Dus als het ergens niet mee eens bent ga je eerst in beroep, dan als je nog je gelijk niet hebt gekregen ga je in hoger beroep en uiteindelijk cassatie. Maar daar beoordelen ze alleen de behandeling van het geschil en niet de inhoud. Dus hoe de rechtbank het beoordeeld heeft en of er geen procedurefouten gemaakt zijn .
Saskia89
Geplaatst: 10-06-09 20:29
O echt, volgens mij heb ik het dan goed Er stond iets als antwoord: Er wordt alleen toegepast onderzoek gedaan, dus dat heb ik ingevuld.
Es mag mijn tentamen zeker maken als ik het niet heb gehaald
Ik hoop het Maar erg goed ging het niet. Het bestond uit twee delen, marketingcommunicatiestrategie en recht. Het eerste ging volgens mij wel, maar van het rechtgedeelte snapte ik bitter weinig