Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathaliia schreef:Sehr geehrte Frau Duiveman,
wir haben Ihre Bilder erhalten. Leider können wir den Nummernbrand nicht richtig erkennen. Können Sie uns mitteilen, wie die Nummer und der Brandzeichen lautet. Ebenso ob, das Pony an der Unterlippe ev. schwarze Flecken hat? Oder an der Oberlippe?
Danke und viele Grüße
F. Brauns
dit stuurde ze terug
Jimb0o schreef:Onze PWS ging btw over het weersverschijnsel El Niño
lieziej schreef:Jimb0o schreef:Onze PWS ging btw over het weersverschijnsel El Niño
El niño... wat was dat ookal weer... *denkt*
Geen idee...voor welk vak?
lieziej schreef:Jimb0o schreef:Onze PWS ging btw over het weersverschijnsel El Niño
Jimb0o schreef:lieziej schreef:
Natuurkunde
JimBeer schreef:lieziej schreef:
natuurkunde, maar we hebben ons er met slechts één simpel grafiekje en verder berekeningloos vanaf gemaaktDus eigenlijk was het meer AK, maar dat is geen profielvak dus eigenlijk mag dat niet maar ach daar hoor je ons niet over
JimBeer schreef:nee we hebben dus geen AK, doe NG met latijn, economie 1 en duits 2
Jimb0o schreef:Dat van dat hoe het brandteken luid was ik zelf ook nog niet helemaal uit, maar ze vragen dus of hij ergens een bepaald nummer heeft staan.
Jimb0o schreef:Dat van dat hoe het brandteken luid was ik zelf ook nog niet helemaal uit, maar ze vragen dus of hij ergens een bepaald nummer heeft staan.
lieziej schreef:Jimb0o schreef:Dat van dat hoe het brandteken luid was ik zelf ook nog niet helemaal uit, maar ze vragen dus of hij ergens een bepaald nummer heeft staan.
Hoe het brandteken luid is hoe het er precies uitziet neem ik aan?