Hahahaha zo denk ik nu ook
. Ik heb ook echt een keer zo'n actie gehad dat een jongen naar mij zwaaide en ik achter me keek waar dat naartoe was
. Toen kwam die maar naar me toe om te zeggen dat ie naar mij zwaaide
.
Ohhhh en dr was er ook nog is eentje waar ik in een dronkenbui mee gezoend heb. Was een vriend van de vriend van een vriendin van mij... De volgende dag was er weer ergens een feest en Ivo (dat is die vriend van een vriendin van mij) wilde daarheen met de hele groep. Iedereen wilde op Michel na (waar ik mee gezoend heb). Hij wist dat wij er ook zouden zijn
. Vervolgens kwam die met het verhaal dat ie een vriendin heeft
. Maar ja na een paar weken ging die dus aan Ivo vragen of de vriendin van zijn vriendin naar hem gevraagd had... En hij heeft ook een keer gevraagd of ik nog vrijgezel was en hoe oud ik was
. Maar toen Claudia meldde dat ik ook naar de verjaardag van Ivo en haar zou komen kon die ineens niet
. En toen werd het ineens van ja oke kom wel maar wat later.... Owww en toen ik m zag joh op de verjaardag, hij moest rondje doen met hand geven en feliciteren. Ik heb nog nooit iemand zo snel gefeliciteerd horen zeggen en zo snel een hand zien geven. Echt te hilarisch, hij wist ook niet waar die moest kijken
.