Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!! en daarna heb ik doxje beetje gewassen zijn staart enzz
was echt leuk dagjee maar oo lang
ben de hele middag op stal geweest
Falli schreef:Nou ik heb keihard gewerkt vandaag.. In Boskoop word ook Carnaval gevierd.. wat een trietste bedoeling zeg.. allemaal bezopen mensen die dan leuk willen zijn.. maar ja het zit er weer op.. morgen ochtend naar stal effe moonie doen en s'middags weer werken!!
AnitaJoeri schreef:Falli schreef:Nou ik heb keihard gewerkt vandaag.. In Boskoop word ook Carnaval gevierd.. wat een trietste bedoeling zeg.. allemaal bezopen mensen die dan leuk willen zijn.. maar ja het zit er weer op.. morgen ochtend naar stal effe moonie doen en s'middags weer werken!!
ben je al wat opgeknapt falli.En jij denkt zeker dat je de enige bent die kerels op straat oppikt,haha vandaag had ik zomaar Richard aan de haak geslagen hij op mijn brommertje en ik achterop haha en Nous is mijn getuige.
!!
! Haha had wel het gevoel dat ik aan het vreemdgaan was Noes, toen ik met Marieke naar buiten ging
... morgen weer naar buiten denk ik, met Fallon en Aniet
.. ik heb de smaak te pakken
scholiertje schreef:soow voor mij ook weer een paarden-dagje!
eerst stapritje met banaan gemaakt, toen toch nog even de bak ingegaan.. ging goed!!
denk dat het kwam omdat ze zo lekker 'ingestapt' was, gewoon helemaal ontspannen, helemaal jippie dus! Haha had wel het gevoel dat ik aan het vreemdgaan was Noes, toen ik met Marieke naar buiten ging
... morgen weer naar buiten denk ik, met Fallon en Aniet
.. ik heb de smaak te pakken
?
) Het ging eigenlijk best aardig, niet superveel last van rug (in ieder geval minder dan van de week), maar voel nu wel een bilspier.
Falli schreef:Oww nou nous dan ga je toch ook gezellig mee.. het kan toch geen wilde rit worden want volgens mij zijn de paden niet al te best.. Maar ik dacht idd dat jij niet mee kon vanwege je rug.. en ik zou morgen naar het b-bos gaan maar dat gaat niet door omdat ik s'middags moet werken!!
Binar schreef:Falli schreef:Oww nou nous dan ga je toch ook gezellig mee.. het kan toch geen wilde rit worden want volgens mij zijn de paden niet al te best.. Maar ik dacht idd dat jij niet mee kon vanwege je rug.. en ik zou morgen naar het b-bos gaan maar dat gaat niet door omdat ik s'middags moet werken!!
Ik kijk morgen wel ff hoe t gaat, ok?
Eef, die Robje is trouwens ook echt een varken he??![]()
Hoop dat je je rust kunt vinden tijdens je "vakantie"
Hee Shir,gisteren middag Vernaantje betrapt op een schoonheidsslaapje
doppie45 schreef:Hee Shir,gisteren middag Vernaantje betrapt op een schoonheidsslaapje
![]()
Lief hoor.
Dat gaat druk worden op de fietspaden morgen.....
Morgen samen met Sypje een stapritje park.

Eefje23 schreef:Ohh arme banaantje was gewoon hartstikke moe!!
Drie uur? Dat is mishandeling!!
heeeeeeeeeeeeee Johnny!!!!!!!!!!!!!!!!!!
doppie45 schreef:Het gaat zijn gangetje,ze is gewoon oud dat merk ik wel aan alles,met rijden is ze niet vooruit te branden,gaaft niet hoor gaan we gewoon lekker rustig stappen.
Maandag een reading op stal,daar ben ik wel benieuwd naar of Tink iets gaat laten blijken......
Alles verder goed met jullie?
johnvt schreef:Eefje23 schreef:Ohh arme banaantje was gewoon hartstikke moe!!
Drie uur? Dat is mishandeling!!
heeeeeeeeeeeeee Johnny!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Eef, alles goed, ik las dat je morgen ff komt buurten, GEZELLIE.