Misschien mogen we met toestemming van Jan, een hond mee laten doen met de schriktraining? , desnoods onze stalhond . Bijvoorbeeld dat ze er langs moeten lopen ofzo, het is wat je buiten tegen kan komen, en niet alle paarden zijn het gewend. ,
Morgen denk ik weer met de fiets naar school , het beviel me eerlijk gezegd wel
Ik denk dat dat een beetje to far gezocht is mijn paard is iig hondproof, ook al hangen ze bijna in zijn benen. Maar dat gaat Jan niet goedkeuren denk ik hij vond het dekken al niet zo goed.
Maar die slingers en pionen, misschien behendigheid parcours tussen balken door lopen.. Etc. Lijken me wel ok l!
Hahaha =), achterop jouw paard en eef laten mee rennen . Hahaha, zie het al voor me, schrikt ze, staat ze stil, gaan wij verder en boem toen lag ik op de grond, haha.
Vanavond uit eten met de klas, dus moet zo maar is opschieten om me klaar te maken, moet er iets voor 5 uur zijn.. . We gaan eerst bowlen at word leuk want ik raak alles behalve de kegels denk ik* daarna steen grillen.
Morgen heb ik weer praktijkexamen!! Heb er wel een relaxed gevoel over We moeten handen wassen, steriele jas aantrekken, handschoenen aan volgens open/gesloten methode, tafel opdekken, patient desinfecteren en dan patient afdekken. En dan keuze uit een mediane incisie, pfannenstiel incisie, knieoperatie (met verschillende afdekpakketen) of een neusoperatie. Enkel de knie vind ik nog wat spannend, omdat die wel lastig is met inpakken en alles. Ook een heel groot afdeklaken, dus veel kans om dingen onsteriel te maken