Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
laverite schreef:hahaha grappig,
nu staat er : fiets oliebol appelflap
oliebol wordt dus oliebol
ik had dus gezegd:
"sh-it alison"
@helene: nja dat zeiden de mijne ook..

die was ik vergeten
l*l
, kzal dan eens kijken
?
( schaam! )
en keb een hele zak snoep bij me
twas les van brain, sabien was ziek.
we zaten daar
. Volgens mij heeft tie nog nooit ne manegruiter in de hand zien rijden of zo
, ie leek echt verwonderd 
zaten we daar te glunderen

lekker puh

. 

die was zooooo zalug
die lessen waren de max
altijd keihard werken, maar even veel lol, altidj lachen
. Kevin was dressuurruiter, maar gaf graag springen, altijd parcourtjes of lange lijnen enzo. Nu heeft tie eigen manege ergens bij zwijnaarde, de vinkemolen, kzou super graag eens gaan, maar die herkend me wss niet meer
, tis al lang geleden
Zaterdag is 't heel de dag BRP-wedstrijd en tis ardennen en communies en van die rare beesten.
. lolbroek je pa

. Ik zat daar
en ik zei zo tegen melissa, wtf zegd tie em nu
. hoort tie da, zegt tie zo, wa zeide??? kzei dan maar dakket gewoon vree slechte vgl'ing vindt, zo maakte paarden nie zadelmak. En dan zo jaaach je hebt gelijk, maar soms moet je een paard wel een 'goed' aanpakken en al die zever
. 
toevallig mee paarden :s:s en ik moest jaja toevallig katrina de feeks spelen :s:s: en we moesten paardrijden op stok(naja ik een lange lat, laurent me de kapstok en jarne met gewone stok). en we moesten da dus na spelen, laurent da stoeren utgangen, ik de pretmadame en jarne de knecht. ik haaaaat toneel spelen en zekers als ik moet doen alsof ik paardrijd op een grote lat zeg
. gelukkig mochtek in 'amazonezit' op mijn lat zitten want kwas de pretmadame. moesten we beetje doen als of we paardrijden en domme tekst zeggen. Helene_ schreef:bij jullie wordt dta snel aangeleerd dat ind ehandrijden?
bij osn niet, moet je 'zelf leren', zien ze dat je echt pogingen doet, helpen ze je wel. maar anders wordet nie geleerd da in de hand rijden

maar die legt het zo vreselijk slecht uit en wat nog erger is, zij heeft het over de paarden in de krul rijden, niet paarden in de hand rijden, ze zegd het zo hééé! 'wnr jullie paarden in de krul zijn, dan kunnen jullie dit en dat doen'
.
(mits oefening natuurlijk
)
Al zeg ik het zelf
Maar dat ligt voor een groot deel aan het feit dat bastet van nature al een zeer soepel paardje is