Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wanneer gaan we weer???
) en hij heeft weer onbedoeld gegalopeerd, hij heeft dus echt aanleg voor boscrospony
Sily schreef:Mike mag het ook gewoon zeggen hoor als die mij geen les wilt geven![]()
Wel een beetje errug toevallig dat iedere keer als ik wil lessen hij opeens niet meer kan he![]()
Nieuw paard ziet er idd hardstikke lievig uit, waren de oude tutten een beetje lief tegen haar?
Beer was weer superbraaf (jaja het gaat vervelen he) en hij heeft weer onbedoeld gegalopeerd, hij heeft dus echt aanleg voor boscrospony
Binar schreef:Ik heb net de foto's van ons uitje Loon op Zand bekeken, wat een gave foto's zitten er tussen!! Ik zal er binnenkort een paar op bokt zetten![]()
Het filmpje van het zwemmen is ook echt supergaaf gewordenWanneer gaan we weer???
Gelukkig zegt weeronline dat het vanavond droog is/droger wordt!! Flurk schreef:waarom zet je de startlijst niet digitaal?
krijg je misschien nog publiek ook
Sily schreef:Nee tuurlijk niet, ik doe niet mee dus het zal allemaal wel meevallen![]()
Geloof alleen dat de bedoeling is dat we gezellig onderling een wedstrijdje houden en daarna gezellig onderling BBQen.
Sily schreef:Nee tuurlijk niet, ik doe niet mee dus het zal allemaal wel meevallen![]()
Geloof alleen dat de bedoeling is dat we gezellig onderling een wedstrijdje houden en daarna gezellig onderling BBQen.
Flurk schreef:aha, dacht al zal toch niet zo erg zijn om te zien
doen jullie dat wel vaker?
onderlinge wedstrijdjes? Is wel leuk voor de sfeer denk ik
Hallooooo ikke is er ook weer!!!!!