Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sabinee__ schreef:Wij kwamen trouwens uit Hierden, op het platteland. En ik heb 14 broers en zusters, en ik ben de oudste.
Beatrix, John, Piet, Hein, Marie, Lenie, Teun, Harry, - wil je thee?- Kees, Anton, Anne, Gerrit, Mees en Neeltje.
Mn vader was werkeloos, maar zoals je ziet hield ie wel van een beetje knutselen *wenkbrauwwiebel*.
Was best gezellig thuis hoor, lekker druk. Mn moeder was maar een klein wijffie, dus veel van de opvoeding kwam bij mij.
Hard leven hoor, op de boerderij. Hele dag in die vrieskou, sta je dan met je goeie gedrag die 2 ouwe koeien te melken.
En dan de zondagen.. Verschrikkelijk. In je nette apenpakkie een paar uur staan luisteren in de kerk.
Ben vroeg wezen trouwen, was een jaar of 19 denk ik. Pracht van een vent, was zeeman. Lekker vaak opgerot van huis, lekker rustig.
Maargoed, paar kinderen op de wereld gezet (ondankbare krengen, komen nooit langs.), en toen kwam de liefde van mn leven.
Zie je, op de boerderij vroeger hadden we ook een peerd. Zo'n lekkere grote, lompe knol. Heerlijk beest.
Nou, goed, dus, ik -koekje trouwens?- kwam op eerste kerstdag 1961 thuis, staat er dus zo'n langbenig beest in de schuur!
En leuk dat ik 't vond! Beessie kon nog haast niks, heb ik de nodige ruzie mee gehad hoor. Had een fijn karakter, wel wat pit.
Heb em toen Miss Diva Hinnik Hinnik Brownie the first genoemd. Diva voor intimi hé.
Helaas issie toen dood gegaan, -pinkt traantje weg- Tenminste, dat denk ik.
Beest was ontsnapt omdat 'ie geschrokken was van een konijn. Nooit meer terug gezien. -nog een koekje kind?-
Meh
Romana01 schreef:Marjolein29 schreef:Heb je ook een boerkini voor als ze wil zwemmen?die dingen zijn echt geniaal, ze hebben zelfs een zonneklep
![]()
Romana01 schreef:Het stomme is, veel van bovenstaande zijn uit ECHTE casussen van echte cliënten die ik heb gehad..
[/quote]
Citaat:Eerste les: Mijn eerste paardrijles staat me nog zo goed bij, zomervakantie in 2007, mijn nicht kwam mij halen, wij gingen naar Anky met Painted Black op wedstrijd kijken!! En naar afloop nam ze ons mee naar haar huis, waar (in die tijd) 2 paarden stonden. Een daarvan vond ik wel erg lief, hij was een reus van 1.74m maar deed erg voorzichtig met mij. Ik ben altijd bang geweest voor paarden, maar deze durfde ik wel te poetsen. En toen kwam ze, “kom nu gaan we opzadelen en ga je erop”. Ikke… Daarop… zo hoog… Hij was wel heel lief… Dus ik besloot het te doen. Dat was mijn eerste paardrijles die ik kreeg en ook de eerste stap over mijn angst heen. Ik heb helaas wegens omstandig heden, pas echt vast kunnen lessen in januari 2008 op de manege.