Faya__ schreef:Ik denk dat ik trouwens zelfs 2 keer per dag ff drollen doe en 1x per 2 dagen natte plekken ofzo.
Vandaar dat ik me ook afvroeg of je extra zaagsel tussendoor mag pakken.
Kun je beter andersom doen ik vind natte plekken viezer op zaagsel vooral dan mestballen 
Faya__ schreef:Haha ik om kwart over 6 toen al, zat op me laptop in me bed en toen om half 7 het formulier ik vloooooooooooog met echt zoooooooveel kabaal de trap af, starte deze computer op, die crashte ik vlooooooog de trap weer op klede me heeeeeel snel aan, rende naar de schuur naar me vaders kantoor printe het uit, rende weer naar binenn snel invullen en me moeder een handtekening laten zetten en toen snel gefaxt

Ik had mama's handtekening vervalst omdat ze haar bed nog niet uitwas 
Faya__ schreef:Trouwens moet je mesten als je paard in de stal staat of hoe moet dat?
Of zijn er stallen leeg waar je je paard ff neer kan zetten
Haha Vera maak je niet zo druk jo komt allemaal goed.
Je kan ook gewoon opstrooien als je knol erin staat eventueel 
Elise95 schreef:Die dag van het inschrijven waren er wel meer ontspoort

Faya__ schreef:Ik bedoelde ook niet tegen jou (staat erbij), had ook niet verwacht van jou maar ik bedoelde mensen die het wel willen moeten naar zoka gaan hier in het bos daar maakt het niet uit, je kunt toch niet van je paard storten en je leert er ook niet echt iets.
Haha nee wist dat je het niet specifiek over mij had hoor maar wou het toch ff zeggen