Ik heb vandaag weer een bruiloft gefotografeerd! Was leuk, én koud! TV rijnmond was erbij ivm de speciale datum.. nu zie je elk uur bij het nieuws een stukje van de dag.. echt leuk! Mij zie je niet, alleen mn flitser
loveseben
Geplaatst: 11-11-11 18:26
Leuk Nes, zal dalijk is effies kieken
loveseben
Geplaatst: 11-11-11 18:27
Nou, het is eindelijk zover Mijn huis staat te koop op de www.dewittegarantiemakelaars.nl Heb nog niet gekeken vind het namelijk best moeilijk en nu is het echt
Nes, mijn pa deed mijn huis altijd bijhouden, als er wat gerepareerd of opgeknapt moest worden En dat kan hij niet meer en mijn broertjes hebben ook alletwee een koophuis, dus hebben dan ook geen zin om mijn huis bij te houden Zelf kan ik het niet en ik heb gewoon simpelweg het geld niet (vanwege mijn leuke hobby ) om mensen in te huren om het te laten doen Dus voor mij is het gewoon makkelijker om te huren, dus vandaar Sta er wel achter hoor, maar het is toch best moeilijk nu die echt op internet staat
Mijn arme paardje stond op 3 benen in de wei net Had zijn ijzer scheef getrapt, lip in zijn voet gegaan! Echt zielig Ijzer er snel afgehaald, je zag hem zuchten van opluchting! Hij loopt nu een heel stuk beter! Goed zelfs! Morgen komt de smid ernaar kijken en het ijzer er weer onder slaan... Nu maar hopen dat ie dan goed is, anders gaat de selectie niet door helaas maar paardjes gezondheid gaat voor.
__Melis__
Geplaatst: 12-11-11 13:32
dat streepje wat je in dat rondje ziet is waar de lip erin zat... Smid is net geweest, heeft de plek vrij gelegd en ijzer er weer onder gemaakt, hij loopt gelukkig weer helemaal goed! Poeh wat was dat schrikken zeg!
Nou, gisteren om 8 uur nog wedstrijd gereden... 180 en 182 met heel leuk jury commentaar, ze vond ons een leuke combinatie en cliche een leuk paard met een hoge gun-factor. We moeten veel aan de aanleuning werken en dan komt het helemaal goed, maar nu kon ze helaas nog geen hoge punten geven... Wel een 8 voor halsstrekken! hij heeft het goed gedaan en we zijn weer een ervaring rijker. Volgende dressuur wedstrijd in maart L1 dus lekker de hele winter doortrainen en af en toe spring oefenparcourtjes rijden
Kel: huisje ziet er super leuk uit op de foto's! Ben benieuwd of je al snel reacties gaat krijgen! Ondanks dat het best moeilijk zal zijn!
Melis: dat zal wel ff schrikken geweest zijn! Maar aan je puntjes te zien is het weer snel genezen! Ben benieuwd hoe jullie de L1 gaan doen in maart! Ik verwacht geen problemen eigenlijk.. hij loopt zo netjes!
Nes: heb t niet gezien op rijnmond.. kijk daar nooit naar eigenlijk haha! Alleen als 'rampenzender' ..
We zitten op mn werk in de teeltwisseling dus alle oude planten zijn nu de kas uit alles word grondig schoongespoten en dan komen er 1 en 2 december weer nieuwe planten... Alleen is het een beetje jammer dat nu de kas niet verwarmd hoeft te worden mijn kantoortje dus ook niet verwarmd word Zit hier gewoon met mn jas aan over mn dikke vest.. Vorig jaar kon de verwarming wel blijven draaien bij mij maar nu om een of andere rede niet..
brrr das niet grappig nee Anoes! Ik moest vanmorgen met de brommer naar t werk, om kwart over 7... t was 4 graden en nog steeds mistig... Kwam zeiknat en bevroren aan op t werk... Gelukkig is de temperatuur in het dijkzigt veel beter dan in de daniel!
ja dat brommer ritje had ik er ook nog bij rond dezelfde tijd.. had gelukkig wel mn regenpak aangetrokken toen ik zag dat t zo mistig was dus dat scheelde wel een beetje.. maar heb echt ijskoude vingers... geloof ook niet dat ik tot 16.30 uur ga blijven zitten vandaag.. ga ff hard doorwerken en dan lekker naar huis
__Melis__
Geplaatst: 14-11-11 12:10
Hoe vinden jullie dees? Hijs niet heel scherp, maar hij gaf me niet de kans om er goed voor te gaan staan... Vond hem toch wel gaaf...
Had ik maar n erf om te vegen.. dan was ik dat wel gaan doen! Maar hier is alles nu zo spik en span schoon en ontsmet dat er niks te vegen valt.. Heb nu n elektrisch kacheltje meegenomen om de ergste kou te verdrijven.. Ook thermometer mee genomen was wel benieuwd hoe koud het nou echt was... Inmiddels staat hij op 12,4 graden.. ben benieuwd of t nog verder gaat zakken..
dus jullie begrijpen wel dat ik gewoon weer lekker met mn jas aan zit. Gaat gelukkig een korte dag worden vandaag... kan een deel van mn werk niet doen ivm n plek waar ik door een stinkend ontsmettingsmiddel vandaag niet kan/ mag komen dus dat doen we dan vrijdag wel weer..