Hebben jullie leuke vakantie? Ik zie af en toe wel foto's langskomen op facebook. Goede reis terug naar Nederland! En heel veel plezier naar Querubi, ik ben benieuwd!
Je kan hier tegenwoordig makkelijk foto's uploaden onder de knop voeg foto's toe . Hoef je ze niet eerst via imageshack of mijnalbum te doen ofzo. Echt ideaal! Doe je ze gewoon daar uploaden en dan aanklikken bij je bericht en hij staat er . Ben erg benieuwd!
antoinetje
Geplaatst: 25-08-15 10:16
Oeehhhh dat is handig even kijken hoor.... Hier istie!!! Foto gemaakt toen we gingen kijken
Als het goed is wel..... 1. Je gaat naar voeg foto's toe 2. selecteert de foto die je wil toevoegen. 3. klik op save 4. foto verschijnt onder de term afbeeldingen 5. klik op de foto en hij wordt toegevoegd aan je bericht .
Strand komt vast ook wel goed, denk dat je meer hebt aan een paard wat er nog nooit geweest is (die zal hoogstens water/golven eng vinden) dan een paard wat gewend is dat strand betekend gas geven. Er zijn er genoeg die alleen maar rengalop doen op strand.
antoinetje
Geplaatst: 25-08-15 13:55
Thanks Wen, als het zadel past wil ik er morgen even op klimmen mischien dat we dan een rondje bos kunnen doen? Ben al niet zo'n held op het strand en dan met een paard dat er ook nog nooit is geweest lijkt me niet een al te beste combi
Ja Es heb je gelijk in, zijn eerste strandervaring gaat hij wel met Gijs beleven
Hopelijk past het zadel idd, dat zou handig zijn! Rondje bos is ook prima! Mazzel en ik passen ons zeer makkelijk aan. Ook al met stalgenootjes naar buiten geweest en gezegd, we doen wat goed voelt en wat je wilt. En anders wil ik donderdag ook best mijn camera mee nemen (alleen niet te paard). En idd slim idee om Gijs hem zijn eerste kennismaking te laten doen met het strand.