Wel goed hoor, eerste proef ging wat slordig was 3de met 187 2de proef ging vrijwel foutloos en reed echt maximaal wat kon op de gladde baan, was 2de met 205
@ Splinter...gefeliciteerd. Amaye staat op ontploffen ( wat een giga buik ). Andere lieve foto's gezien van paardjes in de zon en lekker luieren. Duimen voor mooi weer? Duimen zijn blauw, maar gezien het weerbericht heb ik wel twijfels. De lucht is een "beetje" onstabiel . We zien morgen wel en anders komen er wel andere dagen dat het wel mooi weer is.
Echt mooi weer is het niet om eens lekker in het bos te gaan rijden maar het schijnt wel droger te worden.
EsvanEs
Geplaatst: 28-08-11 08:28
Tsja we gaan ook maar niet...te onzeker of we het droog houden! En om nou in de regenbuien buiten te rijden, geloof dat we daar niemand een plezier mee doen! Stiekem baal ik wel een beetje hoor....
Gaan nu maar vroeg naar stal..zijn nu toch al wakker!
taverno
Geplaatst: 28-08-11 08:31
Verstandig besluit,ook al zou het droog zijn dan is het in het bos best nog wel nat.
Komende week schijnt het beter weer te worden Esther.
Hier in Limburg is het stralend weer! ZO richting huis en vanmiddag naar stal
cykie
Geplaatst: 28-08-11 11:34
Goedemorgen allemaal. Gisteravond een supergezellig trouwfeestje van vrienden gehad. Wat een geweldige muziek. De jaren 90 met de happy harcore kwam nog voorbij. Wel een beetje teveel gedronken....Dalijk maar even naar stal om de kater eruit te rijden . Hoop even lekker over de baan te kunnen. Volgens mij is het zo tussen 12.30 en 14.00 uur redelijk droog, maar je weet het nooit met buienradar.
Balen Es, Debby en Nicolette van het weer vandaag. Maar als ik de berichten mag geloven wordt het in september en oktober nog een mooie nazomer dus kunnen jullie dan best een keertje gaan. Laten we duimen.
cykie
Geplaatst: 28-08-11 11:58
Oh nee weeronline geeft weer hele andere beelden. Volgens mij blijft het de hele dag regenen met kleine tussenpozen......
Ik bedoel dat ze dan helemaal niet meer in het land komen. dat ze weer tot volgend jaar in de kampjes moeten.
_Noah
Geplaatst: 28-08-11 12:58
Xantha, geweldige foto's weer, bedankt! Die laatste van Xantha is geniaal
Wanneer houdt het ooit op met regenen? Arme buiten paardjes, en de paarden die op stal staan zijn ook niet blij *mijn loopgips wordt ook nat met lopen zo *
Nicam, Noah is ook zwaar drachtig hoor, de consumptie maatschappij van tegenwoordig..