Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:rona heeft weer op river gereden ging weer toppie.
heren waren ondertussen de verlichting van de buitenbak aan het maken. beestje maakte er niets van. volgende keer los rijden.
is wel een erg leuke pony aan het worden.
volgende die zadelmak moet gemaakt worden is neeltje.
haha als die gaat hou ik m niet aan de lijn.
is namelijk een belg.
en moet ik maar noodgedwongen gaan shoppen met Sandra. LIQUITA schreef:Ik ben wel weer een beetje aan het balen.
Waarschijnlijk omdat First wat magerder is geworden ligt mijn zadel niet meer goed. Hij heeft een paar hele kleine open plekjes op z'n schoft. Zal een kwestie van lucht erbij zijn, maar daar moet natuurlijk wel iemand voor komen.
Lekkere timing he, nu we net a.s. donderdag naar Kootwijk gaan.
Heb al contact gehad met de zadelmaker, en zij heeft geen tijd om nog voor donderdag te komen. Maar ze gaat morgen haar collega's bellen of er iemand tijd heeft. Ze heeft ook een collega vlak bij Kootwijk zitten, en misschien kan die dan daar naar toe komen. Of we gaan desnoods zelf met First ergens naar toe. Er wordt dus aan gewerkt, duimen dat het gaat lukken.
En anders blijft First'ie thuisen moet ik maar noodgedwongen gaan shoppen met Sandra.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik ben wel weer een beetje aan het balen.
Waarschijnlijk omdat First wat magerder is geworden ligt mijn zadel niet meer goed. Hij heeft een paar hele kleine open plekjes op z'n schoft. Zal een kwestie van lucht erbij zijn, maar daar moet natuurlijk wel iemand voor komen.
Heb al contact gehad met de zadelmaker, en zij heeft geen tijd om nog voor donderdag te komen. Maar ze gaat morgen haar collega's bellen of er iemand tijd heeft. Ze heeft ook een collega vlak bij Kootwijk zitten, en misschien kan die dan daar naar toe komen. Of we gaan desnoods zelf met First ergens naar toe. Er wordt dus aan gewerkt, duimen dat het gaat lukken.
En anders blijft First'ie thuisen moet ik maar noodgedwongen gaan shoppen met Sandra.
balen hoor
hoe moet dat nou? straks rij ik alleen over de vlakte![]()
![]()

Tytje schreef:Ik heb heerlijk gelopen, wel 3 minuten langzamer dan verleden jaar, maar ja zei de trainer dan moet je ook komen trainen. Ja, ja dat weet ik ook wel, we gaan nu after dam tot dammen!

mntj schreef:voor diegene die het ooit niet gelzen hebben.
mijn nicht heeft een pony erbij gekocht. toen 2 jaar oud.
als gezelschap voor de grote. Zijn mama moest naar de slager,en zou dus alleen achter blijven. is inmiddels nu 4 of 5 jaar.
nu is river 3. en als rona hem in wil rijden dan moet dat dit jaar gebeuren want volgend jaar is te groot.
kan hij toch ooit weg als zadelmak.
nu heeft ze 2 maanden terug een belg van de slacht gered.
en een belg heeft ze altijd al willen hebben.
deze heet dus neeltje.
neeltje is 2 jaar en haar hoofd is net zo groot als het boven lichaam en hoofd van rona.
maar ze is wel lief.
die andere heet barco en is licht aangereden. ook hier zit rona wel eens op.
dus zo zit het.

LIQUITA schreef:Ik ben wel weer een beetje aan het balen.
xan schreef:mntj schreef:voor diegene die het ooit niet gelzen hebben.
mijn nicht heeft een pony erbij gekocht. toen 2 jaar oud.
als gezelschap voor de grote. Zijn mama moest naar de slager,en zou dus alleen achter blijven. is inmiddels nu 4 of 5 jaar.
nu is river 3. en als rona hem in wil rijden dan moet dat dit jaar gebeuren want volgend jaar is te groot.
kan hij toch ooit weg als zadelmak.
nu heeft ze 2 maanden terug een belg van de slacht gered.
en een belg heeft ze altijd al willen hebben.
deze heet dus neeltje.
neeltje is 2 jaar en haar hoofd is net zo groot als het boven lichaam en hoofd van rona.
maar ze is wel lief.
die andere heet barco en is licht aangereden. ook hier zit rona wel eens op.
dus zo zit het.
haha ja nu weet ik 't al.![]()
Goed hoor van Rona dat ze dat doet.
Die belg inrijden lijkt mij ook wel erg leuk om te doen.
(hihi kan me niet voorstellen dat die gaat stijgeren (wat een held ben ik weer))