En voor wiskunde&duits&frans 8.7 dus dan heb ik nu drie 9ens en dan (nu nog) met moeite een 7 voor geschiedenis. dus gaat me vast wel lukken, als ik op me examen 1 onvoldoende mag staan
wat hopelijk niet gebeurd. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat hopelijk niet gebeurd. 

Wel heel erg jammer dat je weggaat Kelsey.. We zullen je allemaal wel gaan missen op de vrijdagavond!
Morgen wiskunde en frans dus nu moet ik wel wat harder gaan leren haha! Heb ook geleerd en ondetussen voetbal gekeken, hebben ze het toch mooi afgesloten met een 2-0. Hup Dirkieej!

xIsmay schreef:veel bijgelezen over bijrijpaardjes! Gefeliciteerd Kelsey en Melody!Wel heel erg jammer dat je weggaat Kelsey.. We zullen je allemaal wel gaan missen op de vrijdagavond!
Ik heb vandaag Engels gehad, allemaal heel goed gegaan maarja Engels is ook niet zo'n moeilijk vak.Morgen wiskunde en frans dus nu moet ik wel wat harder gaan leren haha! Heb ook geleerd en ondetussen voetbal gekeken, hebben ze het toch mooi afgesloten met een 2-0. Hup Dirkieej!
En om en de manege te doen en kartoes, daar heb ik het geld echt niet voor helaas. Maar de tijd denk ik ook niet
Maar de zomer ben ik er nog gezellig hoor! Wil nu nog niet gelijk weg
Ga in september waarschijnlijk stoppen, dus duurt nog ff!
En gelukkig ging je engels goed!
Niets toen aan over gehouden? 

Dus het blijft wel een goede oefening