Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Nicole1995 schreef:Meelen,gaat het nog steeds goed met je rug?
Ik rommel maar wat aan joh, ga morgen weer eens werken. Kijken of ik m'n wijk uit kan lopen.
Ron zei al, als het niet gaat, moet je maar even bellen.......dan kom ik je wel helpen.
En hoe is het met jouw pc?

ATE schreef:Nicole1995 schreef:ik bedoelde dat rocky alleen s`nachts binnen staat.Nicole/zarah en staan op stal de hele dag.Gypsy ook volgens mij de hele dag
gipsy staat nu ook binnen ff eten er staat niet veel op het land morgen ochtend zetten we ze weer buiten
LIQUITA schreef:Zo...ik ben er weer. OJ stond helemaal achteraan lekker te eten. We hoeven ons om hem geen zorgen te maken, hij ziet er best uit. Hij had al helemaal geen zin om mee te gaan. Heb hem dus maar lekker laten staan.
Wat ik zo gek vind is dat de paarden niets eten van bepaalde stukken gras. Er zijn stukken bij waar echt nog behoorlijk gras op staat. Ik zag dat ook gebeuren op het landje waar Liquita hier voor stond ook al. Waarschijnlijk is dat ander gras ofzo, heb echt geen idee. Ze staan alleen maar van het hele korte gras te eten.

ATE schreef:Nicole1995 schreef:Heeft Sanne nu al een landje voor Nado?Zaritha was ook bij ons gegooid hoor,waar Nicole stond.
?????? nado staat toch bij ate op het landje ?