Sabinee__ schreef:
Mooi ding , alleen vind ik haar er niet zo geweldig opzitten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

We gaan het zeker weten super naar onze zin krijgen daar.
Ze zullen je vast erg leuk staan! En De niro's zijn ook erg mooie laarzen inderdaad!!
Zoals Ushi & Patty!!
Heb knappe Dj nog gezien vandaag! Echt een leukerd! En Amir is ook echt een plaatje om te zien!
.

.
(Horseplaza, enorme winkel man
).
Was ook allebei nodig
als ik weer een camera heb moet ik haar echt op de foto zetten

Maaikeee schreef:Vanavond lekker stappen in a'dam! Najah vanacht.. vriendin werkt tot 12 uur in a'dam, dus daarna gaan we
En vanaf 24 augustus tot en met 28 augustus intro-week van de UvA! ook super veel zin in

! Maaikeee schreef:Oo okee! Najah het wordt vást gezellig, je leert ook nieuwe mensen kennen etc!
Jaa ik heb der echt wel zin in, vind het wel eng haha want ik ken a'dam nog niet écht goed, en moet toch naar bepaalde plaatsen in men eentje, maar het programma wat wij hebben is écht heel leuk. We gaan oa naar carré, hebben workshops, andere voorstellingen, lekker in het vondelpark middagje, elke dag lunch en avondeten, en elke avond vrije toegang tot clubs!
En je leert meteen mensen die dezelfde studie als jij doen kennen
Ik kan gelukkig bij iemand blijven slapen in diemen, treinen rijden maar tot 12 uur 's avonds naar almere.
) , en WTC dan, en nog 1 school geloof ik .
. )
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.