. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 
Melanie_B schreef:Goedemorgen...
Ik heb officieel een HEKEL aan deze week!!!!
Afgelopen zaterdag is een hele goede bekende van ons plotseling overleden, (Gescheurde aorta)
Gisteren hadden we 2 politie autos voor de deur, (bij de buren naast ons)
want het hondje blafde de héletijd, en dat doet ie anders nooit.
Dus iemand had de politie gebelt, wouden wij ook gaan doen want dit was
wel een beetje 'verdacht'. Politie overal informeren en doen.. Toen eindelijk
kwam er zo'n mannetje die deuren kan openbreken enzo.. Waren ze daar mee bezig stopt er een Taxi voor de deur; met de buurvrouw!
Uiteindelijk blijkt dus dat de buurman gisteren acuut is overleden!
Vind het wel zielig! Was altijd zo'n lief mannetje, hij zei me altijd gedag!
En daar boven op is een oma overleden van een vriend van me, én er is een paard ingeslapen van een vriendin van me...............
In totaal aan doden: 4! In nog geen week...

. Melanie_B schreef:Oke, ik ga jullie nog 1 keer lekker lastig vallen met mijn trots.![]()
Graag jullie mening over welke foto júllie persoonlijk zouden uitvergroten/printen.Bedankt voor de moeite alvast!
Zitten wel een paar hele mooie bij!
Vind de laatste ook erg mooi..

. Manon_S schreef:Wij niet , we doen niet aan sinterklaas.
Melanie_B schreef:Hier hebben we ook kadootjes!
Broccoli schreef:Manon_S schreef:Wij niet , we doen niet aan sinterklaas.
Hè gelukkig, dan voel ik me niet zo alleen.
Vind jij het jammer?
Ik wel een beetje.
) Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Hier hebben we ook kadootjes!
Ooh leuk! ik wil straks wel van iedereen weten wat iedereen heeft gehad!

!
) en toen pakte die wat jurken waarvan ik echt dacht neee.. maar toen ik het aaaaan had
! Wooow en ik heb eentje gekocht die supppper mooi is en bij mij staat. En ook niet zo heel duur was.. En dat jaaawellll in eeen halfuuuur!!! Dat heb ik nog nooooit gehad, én met jurken én perfect bij mij staat!! Én nog een kleur die nou helemaal in is..
. Maar daarna heeft ze ook met de mascara van dior me wimpers gedaan, en dat was een nieuwe mascara waar een geheim ingrediënt in zat waardoor het automotisch omkrult, ook geen klodders op je wimpers en dop. Niet zigzaggen want dan krijg je het wel.. En ik deed me ogen open en ik schrok
Wooow ineens heeel ander gezicht. Heel anders waren me wimpers geworden, heel vol ook! Daarna me wenkbrauwen bijgetekend want ik had er niet genoeg tijd voor vandaag. Nouu ik ben klaar om uit te gaan! Geweldig!
!! Dat had ik echt niet verwacht! Me vader had maar 20 min voordat hij weg moest van de parkeerplaats, maar hij redde het net niet.. Maar die winkel is zoo goed, want je denkt ull wat is dit , maar je past het en doet je mond open van verbazing! We hadden nog gezocht voor bijpassende schoenen , want dat hoort ook natuurlijk
. Maaar bij van Haren! Omgg Zulllkeee mooie hakkken en zoooooo goedkoop... Ik wou ze echt kopen maar me moeder houd niet zo van hoog, maar ik kom wel een andere keer terug, want er waren zulke leuke schoenen!

En het is mooooi!