Ik ga verder! we zijn de hal aan het veranderen, nieuw kleurtje enzo, dus ga weer verder helpen
doei
tot vanavond lisa
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ga verder! we zijn de hal aan het veranderen, nieuw kleurtje enzo, dus ga weer verder helpen
doei
tot vanavond lisa

wel iets te druk maar het gaat 

josewoos schreef:Haha okenou Ziack vind ik pas over en week of 2 á 3 weer mooi, als het een klein beetje bijgegroeid is hihi. Ach ik vind hem nog steeds een scheetje hoor kaal of niet.
En de shows zijn te groot om hem mee te nemen om hem maar te laten wennen, je veroorzaakt daar alleen maar problemen mee. Dus even niet, maar dat komt wel goed hoor!
Ik ga nu lekker slapen!
Truste
ik vind zelf paarden die geschoren zijn niet heel mooi.. maar dat is mijn mening
en de volgende keer is pas weer met kerst
wel jammer dat jullie elkaar dan zo weinig zien! melodyB schreef:valt eigenlijk wel mee@Tessa: okee leuk!wel jammer dat jullie elkaar dan zo weinig zien!

ben nog maar een paar vakantie mijn leven niet daarheen gegaan
en dan soms nog een weekend
hestejente schreef:Koop je 1 zadel waar je allebei mee kan. Veelzijdigheidszadel...
Edit: is dit nou het hoofdstel uit Amerika?
wat past hij mooi bij mijn zadel he?
mAnDyXX schreef:@Anneke leuke foto's.. Ik heb nu trouwens ook een dressuur zadel gekocht. Maar ben denk ik wel van plan volgend jaar ook een veelzijdigheids zadel te kopen voor het springen enz.
@jolanda dankje!gelukkig is het scheren goed gegaan en heb je lekker gereden op ida!
@Pauline haha wat een geweldige papagaai! Maare ik ben nu wel aan zijn groote gewend.
josewoos schreef:goedenavond weer
@ Georgette, ik vind het logo mooi maar wel krasserig waardoor het heel druk overkomt snappie?
@ Mandy, wat cute is alfie toch!
@ Pauline, leuke filmpjes weer! Is Jel op vakantie dan omdat je op haar vogel moet passen? Gaat dat ook goed met jouw katten?
@ Anneke, gave foto! Wat word Jlo mooi gespierd!
@ Roos..... uhm vreselijk haha
Nou zaterdag is Ziack dus geschoren. Irene was erbij. Ze hadden voor de grap ook een hart op zijn reet gezet, maar ik vind dat echt helemaal niks. Irene had daar een foto van gemaakt en liet later de foto zien, dus ik schrok me dood haha. Gelukkig hadden ze die later ook weg geschoren. Die arme Ziack ziet er echt niet uit. Alleen zijn hoofd is niet geschoren. Hij werd super vervelend en ze zijn er toen maar mee gestopt. Irene heeft de foto's dus
@ Irene, plaatsen die foto's
Vanmorgen waren we bij de hondenshow in Utrecht. Enzo mee om te kijken hoe dat gaat. In de auto nog maar eens alles met hem doorgenomen: Niet trekken, Niet blaffen, Niet naar alle honden rennen, Niet bij iedereen op schoot springen en ook niet in broekspijpen hangen....
Goed wij naar binnen en binnen 2 minuten hadden we de eerste zaal al gezien omdat Enzo ons alle kanten optrok. Door al dat geblaf vond Enzo het soms best eng en het was echt drama om daar met die hond te lopen. We hoorden wel veel oooh en aaah's maar we hebben hem maar weer snel de auto in gedaan om problemen te voorkomen. Even bij de ring gekeken waar onze kennel ook mee liep. Mooie honden, maar ik moet zeggen dat er bordeauxdoggen bij liepen die zullen buigen voor Enzo. Nou vind je je eigen hond natuurlijk altijd het mooiste, maar we hoorden het al vaker maar nu zien we het ook met eigen ogen![]()
Oeps, lang verhaal...

jlo krijgt nu idd lekker wat spiertjes. wanneer kom je nou een keertje kijken?
_Anneke_ schreef:mAnDyXX schreef:@Anneke leuke foto's.. Ik heb nu trouwens ook een dressuur zadel gekocht. Maar ben denk ik wel van plan volgend jaar ook een veelzijdigheids zadel te kopen voor het springen enz.
@jolanda dankje!gelukkig is het scheren goed gegaan en heb je lekker gereden op ida!
@Pauline haha wat een geweldige papagaai! Maare ik ben nu wel aan zijn groote gewend.
haha okee. ik ga gewoon voor een vzh zadel ga kopen. vind 3 zadels toch wel een beetje teveel van het goede
xandra88 schreef:_Anneke_ schreef:
haha okee. ik ga gewoon voor een vzh zadel ga kopen. vind 3 zadels toch wel een beetje teveel van het goede
Het hoofdstel past zeker mooi bij het zadel! Zijn de foto's een beetje gelukt van toen Jlo in de wei stond?
3 zadels is wel een beetje te veel van het goede. Je kan altijd nog een veelzijdigheids zadel met neiging naar dressuur kopen, daar kan je opzich ook prima mee springen mocht je dat willen.

Ben erug benieuwd! 
Alleen een beetje een raar gezicht dat zijn hoofd helemaal niet geschoren is.