De merrie op de tweede fotot is 7, dus dat maakt ook niet zo heel veel uit . Die lusitano is 3 (en waarschijnlijk bijna 4... als het het paard is wat ik denk dat het is).
hahahaha heb net trouwens nog gemaild voor meer informatie over de lusitano! En kreeg net wel een leuk mailtje terug . Ze gaan een filmpje voor me maken van onder het zadel en voor een mooi prijsje krijg ik zadel, hoofdstel, dekje en peesbeschermers erbij .
Ik heb het er over gehad met mijn instructrice.... Zij denkt dat als ie een rustig karakter heeft het wel goed komt. Die merrie moest ik al niet aan beginnen, denkt ze... Met 7 jaar ingereden zijn ze vaak nog moeilijker dan een drie jarige. En merries zijn toch al lastiger .
Is toch afhankelijk van het paard, er zijn makkelijke, maar inderdaad ook minder makkelijkere merries er zijn soms ruinen die ook behoorlijk vervelend kunnen zijn.
Dankje , ik ga zo maar even mailen voor een afspraak . Heb al info waar ik op moet letten. Bijvoorbeeld waarom die met martigaal wordt gereden en ook eentje twijfeld of ie trekt met zijn achterbeen. Maar ja laat hem toch ook keuren dus daar hoef ik niet zo zeer op te letten (al zie ik het wel als ie heel kreupel is).
Daar hoor ik dus niks meer van . Snap niet dat ze me niet bellen... Maar heb ook gemaild voor een NRPS ruin en een KWPN ruin.
Bij tros hebben ze een leuk programma over brookhospital. Daar lopen nederlandse meiden stage op een dierenkliniek en zien ze dus al die paarden binnen komen (en ja het is in egypte). Het is nu dus op 1....
Met overleg met mijn instructrice zijn we eruit gekomen dat het heel goed mogelijk is . En haar vertrouw ik wel... Ik zal dan waarschijnlijk in het begin gewoon twee keer in de week lessen onder haar begeleiding.