ATE schreef:ik heb tegen me moeder gezegt je moet verzekering ff bellen om taxi te vragen maar aan vraag duurd een eeuw
Heb je nu nog een adres waar je terecht kunt.
075-6400141
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:ik heb tegen me moeder gezegt je moet verzekering ff bellen om taxi te vragen maar aan vraag duurd een eeuw
ATE schreef:Kunnen heel leuk zijnkrijg je vulnisbakkie
. A.s. mama is trouwens al een vuilnisbakkie
meelen schreef:ATE schreef:ik heb tegen me moeder gezegt je moet verzekering ff bellen om taxi te vragen maar aan vraag duurd een eeuw
Heb je nu nog een adres waar je terecht kunt.
075-6400141

ATE schreef:mntj schreef:als je er weer aan toe bemt dan hoor ik het wel hoor ate.
dan bouwen we hun bedje weer in elkaar.
je zet je honden toch niet in een box...
ben wel benieuwd wat eruit komt.
jouw hond en mijn hond hebben ook in box gedaan hoor
ATE schreef:mntj schreef:als je er weer aan toe bemt dan hoor ik het wel hoor ate.
dan bouwen we hun bedje weer in elkaar.
je zet je honden toch niet in een box...
ben wel benieuwd wat eruit komt.
LIQUITA schreef:ATE schreef:Kunnen heel leuk zijnkrijg je vulnisbakkie. A.s. mama is trouwens al een vuilnisbakkie
mntj schreef:ATE schreef:
niet verklappen al die bed geheimen hoor.
mntj schreef:Ben ondertussen ook ff m'n mailtjes aan het lezen en beantwoorden. Heb niks spannends.....heb gewekt vanavond, niet echt spannendje bent nog wel stil liquita?
heb jij nog wat spannends beleeft.?
. xan schreef:ATE schreef:
Er zijn er vast nog wel meer die het in een box gedaan hebben

LIQUITA schreef:ATE schreef:Kunnen heel leuk zijnkrijg je vulnisbakkie. A.s. mama is trouwens al een vuilnisbakkie
LIQUITA schreef:mntj schreef:Ben ondertussen ook ff m'n mailtjes aan het lezen en beantwoorden. Heb niks spannends.....heb gewekt vanavond, niet echt spannendje bent nog wel stil liquita?
heb jij nog wat spannends beleeft.?.
meelen schreef:LIQUITA schreef:Kunnen heel leuk zijn. A.s. mama is trouwens al een vuilnisbakkie

LIQUITA schreef:Weet iemand of het vanavond glad is op de manege? Hier helemaal niet eigenlijk.