Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:meelen schreef:Voorstel voor nieuwe naam:
De schatjes gaan verder met hun BOKKENTOCHT.
Is dat wat?
We kunnen wel weer een stemming houden.
ATE schreef:Yep, het is weer bijna Lente!liquita gaan we bokkentocht rijden ?? te paard ?

winnitou schreef:ATE schreef:
gebruik wel ........tampons tellen die ook ?
alleen met jeukpoeder
meelen schreef:Ja, die van Ate....zie je nou dat je echt goed moet terug lezenIk dacht dat dat ook de bedoeling was.
Volgens mij was dit de eerste inzending, of heb ik wat gemist?
. LIQUITA schreef:meelen schreef:Ja, die van Ate....zie je nou dat je echt goed moet terug lezenIk dacht dat dat ook de bedoeling was.
Volgens mij was dit de eerste inzending, of heb ik wat gemist?![]()
.
de veldt ditjes en datjes zijn heerlijke schatjes 
winnitou schreef:Je hebt heel veel gemist Meelen, je moet wel even serieus alles doorlezen hoor.

winnitou schreef:Ik ga zo ook mijn bedje weer opzoeken. Morgen ochtend weer naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en 's middags wer naar fysio en naar de orthopeed. daarna ben ik altijd kapot, dus kan wel iets slap gebruiken.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ja, die van Ate....zie je nou dat je echt goed moet terug lezen![]()
.
moest ff zoeken .maar dat had je al doorde veldt ditjes en datjes zijn heerlijke schatjes
winnitou schreef:Truste en voor straks...spuit en slik ze!!!Ik ga zo ook mijn bedje weer opzoeken. Morgen ochtend weer naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en 's middags wer naar fysio en naar de orthopeed. daarna ben ik altijd kapot, dus kan wel iets slap gebruiken.

ATE schreef:LIQUITA schreef:Ja, die van Ate....zie je nou dat je echt goed moet terug lezen![]()
.
de veldt ditjes en datjes zijn heerlijke schatjes[/quote]ATE schreef:wie weet staat ie bij grof vuil

LIQUITA schreef:winnitou schreef:Truste en voor straks...spuit en slik ze!!!Ik ga zo ook mijn bedje weer opzoeken. Morgen ochtend weer naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en 's middags wer naar fysio en naar de orthopeed. daarna ben ik altijd kapot, dus kan wel iets slap gebruiken.
winnitou schreef:ATE schreef:wie weet staat ie bij grof vuil
Foutje.
wat een werk he Ate.
meelen schreef:Dat slaat toch nergens op.
De ditjes en datjes zijn dingen waar we het over hebben, daar worden de bokkers toch niet mee bedoeld?! Dingen kunnen geen schatjes zijn.

winnitou schreef:Meelen hoop dat je morgen beter weer hebt dan vandaag, zal weer even en schietgebedje voor je doen.
meelen schreef:Oh, ik heb lekker gequote zie ik whahaha

winnitou schreef:meelen schreef:Dat slaat toch nergens op.
De ditjes en datjes zijn dingen waar we het over hebben, daar worden de bokkers toch niet mee bedoeld?! Dingen kunnen geen schatjes zijn.
Je wilt die van jouw natuurlijk.
bendenk er nog een Meelen maar dan een cryptische