Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:Niet teveel en te lang bokken dan moet ik teveel bijlezen
Ik word gek van al dat bijlezen

)

vera23 schreef:naoom had je mn sms van gister nog gezien of niet... voordat het ook naar iemand anders was
Fammiie_x schreef:Vera, 't gaat redelijk
Ze zag er verder ok nog goed uit (voor een 12 jarige hond, zelfs haar gebit)
maar ze kon heel moeilijk lopen
't lukte der bijna niet meer, met het uitlaten was ze thuis heel blij en met het uitlaten liep ze ver achter je
Maar 't is beter zo
. 
maar het vast en zeker de goede keus geweest
Fammiie_x schreef:Is goed naoom
Ik zie je zo wel
Alleen ik heb nog geen zin om van me comp. af te gaan
maar het moet maar, het regent bah

Fammiie_x schreef:Fieke, wij willen zoiezo niet dat een dier pijn heeft..
ik vind het zo sneu voor een dier om hem te laten leven omdat je alleenmaar hem/haar gaat missen
dat vind ik niet eerlijk
't hoort er jammer genoeg bij
Fammiie_x schreef:naom, dan gaan we eerst nog ff bij mij hangen en ffies met ginos spelen als je wilt ?
Ik vind hem nu ook zielig![]()
Fieke, wij willen zoiezo niet dat een dier pijn heeft..
ik vind het zo sneu voor een dier om hem te laten leven omdat je alleenmaar hem/haar gaat missen
dat vind ik niet eerlijk

Twinklebel schreef:Fammiie_x schreef:naom, dan gaan we eerst nog ff bij mij hangen en ffies met ginos spelen als je wilt ?
Ik vind hem nu ook zielig![]()
Fieke, wij willen zoiezo niet dat een dier pijn heeft..
dat vind ik niet eerlijk
Tuurlijk wil ik ook niet dat een dier pijn heeft. Maar soms is de pijn maar tijdelijk en kan die genezen. Als dat niet zo is zal ik ze ook altijd laten gaan, hoe moeilijk dat ook is.

sybje schreef:hier is het droog! en ik heb een snee en ik wil nog steeds naar huis!![]()
![]()