En dat wil beweren niet zo kneuzig te zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 
(mijn hele familie gek want ik moet steeds te hard lachen!)
..
. We zouden eigenlijk een top 20 van meest kneuzige acties moeten maken
, past leuk in de opening van het nieuwe topic
.
. Ik wil hem nog steeds zoooo graag live zien
.
..
niks aan te doen 
. 
.
. 
waarom niet? Ik heb het al 13 jaar ofzo niet meer gedaan en wil het nu heel graag maar ik wil gewoon hierachter op de sloot 
?
..
.
en toen waren we mekaar kwijt in onze kleine bios en toen deed hij steeds van die kleine hints geven door zijn hand zo neer te leggen van pak hem vast. maar ik durfde dat echt niet en heb de hele film met mijn armen over mekaar gezeten.. pas toen we voor mijn huis stonden werd ik wat rustiger en hebben we nog even gezellig gepraat..
. Ik weet nog wel mijn eerste echte date met een jongen... Helaas had die ook een vriend met die zijn vriendin meegenomen (later hoorde ik dat hij niet alleen durfde
). Maar na iedereen flink ingemaakt te hebben met poolen gingen we wat drinken. En die vriend van hem echt allemaal van die irritanten grappen maken... Echt van die niet subtiele hints. En toen begon hij ook met een verhaal: Ja volgend jaar wil ik op mezelf gaan wonen en dan ben ik afgestudeerd en kan ik op zoek naar een baan, dan heb ik eigenlijk alles alleen uhhhhhh ja hoe zeg ik dit. En toen kwam die vriend weer met een idiote grap. En het was ondertussen al twaalf uur dus ik ging weg, moest de volgende ochtend werken. De hele avond geen poging gedaan en ik wil net weg en ineens zoent ie me... En ik kwam maar niet weg
. Echt een drama... Was gelijk de laatste keer dat ik m zag
.
..
. Toen ik voor het eerst zonder hem uitging en met vriendinnen weg ging kreeg ik eens aandacht van mannen. Er ging een wereld voor me open
. Helaas heb ik een beetje last van mijn liefde voor kneuzige types (in alle vormen... sociale stoornissen, zich zelf te leuk vinden, onbetrouwbare en ga zo maar door).
. 

en er dan vervolgens heel veel spijt van hebben maar het niet durven te zeggen