bij ons werd er wel nog op gereden in beginners lesjes ofzo, maar daarna ging ze naar zon verzorgings huis ofzo en heeft ie nog in de wei gestaan met een veulen!
nou nu word het weer druk hoor whahah Nanda en ik zijn gister terug gekomen van vakantie... en Nanda heeft nog steeds geen internet in der nieuwe huis.....dus die kan alleen op school op bokt of als ze bij mij is.... maar de vakantie was egt super gaaf, zo onwijs gelachen we leefde 's nachts en overdag sliepen we whahah we gingen rond 5 uur naar bed en kwamen rond 12 uur-1 uur weer uit bed, whaah egt te grappig heb geen stem meer ondertussen whaha
nou héhé! ondertussen heeft me vader internet op ze laptop! maarja dat is natuurlijk beperkt dat ik daar gebruik van mag maken!! ZUUCHT!! maar k ben er weer ff!!
Even question zijn er nog vorderingen in het weekend??!! Anders ga ik josé nu wel ff mailen! Weet je wat dat doe ik gewoon en dan horen jullie van mij!!!
je moet gewoon even vragen aan jose of we kennen komen weer met de hele groep en welk weekend het dan is... of dat zij een paar datums door geeft en dat wij dan even kijken wannneer we gaan.... we moeten het namelijk ook aan de meiden van de manege nog vragen Nan, want ze begonnen er wel weer over.... ben f*cking moe, kon egt me bed niet uitkomen