Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Zat op kartouch en eerst kreeg ik haar amper vooruit en toen moest die rond lopen van Frans... Nou ik zweer je, ik heb begot geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen
. Volgende keer maar vragen... Vervolgens ben ik ook nog beledigt door iemand, die noemde het knolhobbelen wat ik deed...
Romana01 schreef:valt amper wat te vertellen. Zat op kartouch en eerst kreeg ik haar amper vooruit en toen moest die rond lopen van Frans... Nou ik zweer je, ik heb begot geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen
. Volgende keer maar vragen... Vervolgens ben ik ook nog beledigt door iemand, die noemde het knolhobbelen wat ik deed...
Pebbs schreef:woowww die heb je ff een smack gegeven hé Gina ?? !

Pebbs schreef:iemand zin in Xander foto's ?
, dat hoef je echt niet te vragen hoor!! Sabinee__ schreef:Kartouch weer manege paard?
Overgangen rijden, tempowisselingen, figuren, stelling vragen.. Hoewel dat bij een manege paard voornamelijk de tips zijn goed strakhouden, lekker zagen en voorruit trappen
... Toen kreeg ik idd wel dat mooie krulletje van voren... Maar was er niet echt blij van, Kartouch begon ook direct heel heftig in het begin met z'n hoofd te schudden (begin manier 2) 

.
ben totaal a-technisch
! Op een gegeven moment liet die gewoon helemaal los van voren, ik dacht hallo wat doe je, dat ken ik niet hahah. Maaar nadien heb nog genoeg te doen zondag haha