Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nicole1995 schreef:Zit uitgeteld op de bank,hoop er morgen nog een privelesje uit te persen hoor Mntj!!Kon vanmorgen al haast me bed niet uitkomen.

xan schreef:Nicole1995 schreef:Zit uitgeteld op de bank,hoop er morgen nog een privelesje uit te persen hoor Mntj!!Kon vanmorgen al haast me bed niet uitkomen.
Hopelijk wil je niet te vroeg. Ik was namelijk net nog op de manege en de hele binnenbak staat nog
vol met de hindernissen.
Dus dan heb je wat te doen morgenochtend
xan schreef:Ik heb vandaag ook een fijne wedstrijd gereden.
Helaas net geen winst, maar wel blij met mijn punten. 176 en 178.
Dus die 180 komt er echt wel weer aan.
Ik zit er aan te denken om in april weer bij de paardenhof te starten.
Hopelijk is het dan niet zo warm.

xan schreef:LIQUITA schreef:Ik ook
Hoe gaat het rijden tegenwoordig ?
Heb je daar les en gaat dat lekker ?
En ben je uberhaupt nog van plan om (eens) te gaan starten ???
LIQUITA schreef:Ik heb nog wel wat leuks te vertellen. Al hebben de meeste het al gelezen op Facebook.
Wij hebben afgelopen zaterdag onze auto ingeruild voor een nieuwe Suzuki Swift.
Hihi ga dus van groot naar klein. Niet zo heel klein hoor, al was dat wel de bedoeling. We gingen voor een Alto en het is een Swift geworden. We hebben al wat problemen gehad met de Sorento (blijkt veel voor te komen bij Sorento's op gas). Volgens de garage zouden we binnenkort voor meer problemen komen te staan, met hoge kosten. Vandaar ons besluit om hem nu weg te doen.
Mede ook omdat ik heb besloten geen wedstrijden meer te gaan rijden. Het bevalt me eigenlijk prima zo, zonder wedstrijden. Ik moet natuurlijk M1 starten, en dat is gewoon te hoog gegrepen. Ik zou dan wel echt elke dag serieus aan het werk moeten met First, en ik merk dat ik dat lichamelijk niet meer trek. Ik blijf toch klachten houden met m'n rug. Ik rij wel 3 a 4 x in de week, maar gewoon wat rustiger aan. Iig zonder druk van dat het moet! omdat ik een wedtrijd zou hebben. Ik les ook nog 1 x per week, en het gaat erg lekker...we zijn in ieder geval zeer tevreden
. Sandra rijdt natuurlijk ook nog 2 x per week, waarvan 1 x privéles. Verder gaat First elke ochtend in de molen en staat bijna elke dag ruim een uur in de paddock. Dus aan beweging en aandacht komt hij niks te kort
.
Erik krijgt binnenkort een Ford Focus, en die kan met onze trailer 1 paard trekken. Dus een buitenritje en op vakantie gaan met First gaat gewoon lukken.