Ja, dat snap ik, maar is altijd handig om ''reserve'' te hebben En als je paard er beter tegen kan..... Zal morgen wel effe kijken of ik zoiets heb liggen wat ik niet meer gebruik Je hebt ze trouwens ook wel met een bies hoor, ook leuk
Hihi Die eurostar looptie ook lekker onder hoor! Morgen robbys testen :p Vind trouwens mn kussens van zadel wel erg hard worden... Volgende keer wel even op wijzen...
nou, we hebben weer een totaal nutteloze knhs vergadering bijgewoond in alblasserdam over de startpas en het nieuwe inschrijfprogramma enzo... denk je in: 200 tot 250 asociale paardenwijven (en een paar mannen) bij elkaar in een zaaltje waarin rekening gehouden was met 100 man publiek... en iedereen alleen maar negatieve dingen zeggen en proberen om t hele programma tegen te houden... mensen, just face it, er zijn wel belangrijker dingen in t leven om je zo over op te winden... mr geloof dat melis t wel grappig vond
Kan daar wel om lachen ja o:) complete chaos hihi En die man op begeve moment maar zeggen, ik sluit af, verdere vragen kunnen aan de kring gesteld worden. Je zag zo onze kring voorzitter wit wegtrekken! Die zag die menigte al op zich afkomen hihi!
vond t vooral zielig voor die mannen, die deden zo hun best en werden nog net niet uitgejouwd... ze waren er op een gegeven moment ook wel echt klaar mee. ach, gaat vast wel goed komen, in de subtop werkt t ook al een hele tijd goed. mensen moeten alleen even wennen aan veranderingen, maarja, dat schijnt wel eens lastig te zijn
leentje13
Geplaatst: 11-11-11 14:19
loveseben schreef:
leentje13 schreef:
Hebben jullie ook het jubileum magazine van Bokt besteld? Ik net en ben echt benieuwd wat er allemaal instaat
Mag hem vast wel lenen van je, als je uitgelezen bent