[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Princesspres

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 15:58

wys en wannadoo zijn zichzelf beweging gaan geven begreep ik net.... :(

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 16:27

Haha ze liepen los op het erf, deurtje is niet goed dichtgedaan na het voeren........ ze hebben lekker grasje gegeten saampjes

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 16:38

als het goed is lopen ze er nog, ze kregen ze niet te pakken...
Marjo is er nu heen, ik kan/kon niet weg hier....

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 16:39

Staan ze inmiddels weer in hun box dan?

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 16:40

Vervelend zeg!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 17:11

ach denk niet dat de paardjes het zo vervelend vinden :P

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 17:25

staan inmiddels weer in hun box. Esther belde net: voelde zich ontzettend schuldig... Ach, er is gelukkig niets! Ze kwamen aangalopperen... Zo schattig :j

doodle los meegenomen want die wilde geen halster om, en ik dacht wil m niet kopschuw of iets maken: oefenen we later wel weer... Daarna zn halstere om gedaan toen hij met champ en unique stond te knuffelen en goed beloond..

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 17:54

haha één ding scheelt, jullie hoeven ze niet meer los te zetten vanavond.........

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:04

Vandaag heeeeeeerlijk met Sybie en Kay/Lay buiten gereden!!!! Syb was weer eens super braaf en liep zelfs voorop. Haha ze heeft nu natuurlijk ook niet van die vervelende ijzers die niet lekker lopen := Zelfs een handgalopje gedaan in de Delftse hout <3 <3 Ze was vandaag sinds 2 weken ook weer een beetje te genieten, lekker met der gelachen en vertroetelt. Wat ben ik toch gek op dat beest <3

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:04

beter van niet , morgen even goed laten bewegen maar...
Ouwe snoeperds!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:23

goedenavond !
druk druk druk.. sporten, school leren, eten, net gauw bij paardje halsters gebracht want gister wastie zn laatste halster verloren :( vandaag denk ook niet buiten gestaan daardoor :(
ben dr nou al 4 kwijt in 6 maanden ! :(
mr ze willen 'm niet zonder buiten zetten, schijnt dattie zn oude gewoontes weer terug heeft (eruit rennen als iemand zn paard eruit wil halen en hij staat bij de ingang en mensen over het erf heen sleuren alstie buiten en binnen gezet wordt)
ik heb dr zelf geen last (nog) van maar gaan maar weer aan de hengstenketting :( ging net zo goed met me knapperd ! :(
dus nu mr ff op agradi stuk of 10 halsters bestellen :P heb ik voldoende.. mn laatste 2 halsters die ik nog hier had liggen zijn dr nu en anders is het pech :(
nou kga gauw aan mn drukke evening beginnen !! :P

toedels !

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:29

Nou je hebt het zeker druk Chantal. Stoute Ambertje hihi, hij blijft leuk en stout.

Nu nog even de laatste paar uurtjes en dan zit het er voor vandaag weer op.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:34

Wal ligt al sinds 2 dagen met een zware griep op bed... En deze schijnt nogal besmettelijk te zijn en ik baal nu al dat ik over een paar dagen ook ziek op bed lig :( Ik hoop dat ik de dans kan ontspringen maar ik zie het niet zo zonnig in...

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:34

Ik vond het ook al zo stom dattie binnen stond Chantal. Hij was ook aardig chagrijnig aan het worden...

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:47

zo mijn verzorgstertje heeft allebei de paarden gepoetst en vertroetelt en beweging gegeven.

Heb ik mijn badkamer en wc goed schoongemaakt.

Dooien schiet hier niet echt op hoor.

Kaar ik vind werken ook niet erg hoor.Vroeger niet en nu ook niet,maar wel wat je zegt vrije tijd hè. ;)

Chantal zoveel halsters moeten toch ergens blijven?
Kan me voorstellen dat er wat onder het zand verdwijnt,maar zoveel halsters?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:49

sybje schreef:
Wal ligt al sinds 2 dagen met een zware griep op bed... En deze schijnt nogal besmettelijk te zijn en ik baal nu al dat ik over een paar dagen ook ziek op bed lig :( Ik hoop dat ik de dans kan ontspringen maar ik zie het niet zo zonnig in...

als je ooit iets van dat virus hebt gehad krijg je het niet.
Probeer je ff op te beuren hihi,maar is wel zo.

Wordt nog eens wat met Sybje hè. ;)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:52

AnitaJoeri schreef:
sybje schreef:

als je ooit iets van dat virus hebt gehad krijg je het niet.
Probeer je ff op te beuren hihi,maar is wel zo.

Wordt nog eens wat met Sybje hè. ;)

Oh misschien valt het dan wel mee.. Ik ben pas geleden best beroerd geweest. Alhoewel ik sinds vandaag heeeeele vieze groene dingen ophoest (weer..)

Syb wordt gelukkig ouder, wie had het ooit gedacht dat ik nog met een los teugeltje over het strand zou sjeesen of lekker op der gemakkie door het Delftse hout zou gaan op 3 januari haha. Toen ik der zaterdag zo meemaakte dacht ik oooh gaan we weer een week niks doen haha.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:58

Is toch heerlijk als je zo buiten kan rijden met de paardjes.

Halsters verdwijnen echt niet zomaar, misschien worden ze tijdelijk even geleend door iemand, even kijken bij andere stalletjes. Misschien verkeerd terug gehangen, kan ook nog.

Hou me ook maar even vast aan je opbeurende woorden Anita, wil ook geen griep krijgen. Er lopen er hier ook al genoeg te snotteren.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:09

nee niemand wil griep krijgen.Ruubje en ik hebben wel griepprik,hart en longpatiëntje, maar als het ander virus is dan dat er in die spuit zit,krijgen we het ook alsnog.Ze stoppen in die spuiten altijd dat in van het te verwachten virus, dus ook niet zaligmakend.

Kijk je uit dat het niet weer glad is vanavond Kaar, hier is precies 0 graden.

Kleine rooie Sien had vanochtend trouwens weer een vogeltje,maar we waren op tijd ze liet hem per ongeluk los in mijn eetkamer en wij Sien eruit en vogeltje gevangen en weer los gelaten.
Sien luid schreeuwend achter de deur, heb haar beetje leverworst gegeven.
Komt ze trots laten zienwat ze heeft gevangen pakken we het weer af hihi,zielepoot.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:26

Ahhh Anietje, je moet het haar wel laten houden hoor, is leuk speelgoed. (nee best zielig)

Wordt vanavond opgehaald door vriendje met autootje dus heb geen last van de gladheid..........

Zie het morgenochtend wel weer of het gladjes is, moet dan naar de paardjes toe.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 20:16

allemaal goed voor jullie zelf zorgen! Veel vitamientjes eten, goed drinken, slapen en bewegen dan komt het allemaal wel goed :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:03

Pres en Marjo, ik kijk morgenochtend wel even of alles nog in orde is met de paardjes. Geen koliekaanvallen ofzo met al dat gras van vandaag. Weet niet hoelang ze buiten hebben kunnen eten?

Stuur jullie allebei dan wel even een sms of alles nog oké is!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:16

o dat zou fantastisch zijn kaar!!
Ze zijn na het opeten van hun lunch tot een uur of vijf ongeveer. Dus max 4 uur denk ik...
Vanavond waren ze wat sufjes, ze waren moe van hun avontuur. Suzan zou ook nog kijken, heb nog niets gehoord dus neem aan dat alles goed was.
Zullen wel lekker vol zitten ;) stoute stoute pony's!!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:22

Ze zullen er wel tegen kunnen maar je weet maar nooit

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:31

Hallo iedereen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat we maar veel plezier met de paardjes en elkaar zullen hebben. Ner als iedereen een drukke periode achter de rug. Kinderen zijn weer naar school manlief weer aan het werk en regina nog een weekje vrij heeeeerlijk. Wat een leuke foto van de borrel was leuk om jullie weer te zien (ook al is het een foto) ik kom eerdaags weer eens buurten bij jullie is alles goed in duitsland ik lees dat er veel sneeuw is bij jullie ondertussen heb ik het er hier mee gehad maar dat zal voor jullie ook zo zijn denk ik . Ik ga weer even sluiten tot een volgende keer