Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

net nog even gewerkt, kreeg wat naar huis gestuurd voor morgenochtend 8 uur 
ondanks de regen hebben de paardjes hun best gedaan, en tankie was dubbelnat want ik had zijn manen gewassen voor het rijden hihi, hij had zo'n jeuk vindt het zonde als alles wat we het afgelopen jaar hebben laten aangroeien erafgeschuurt wordt 
amandaaa schreef:ik heb geen tsunami gezien dus die haai zal er wel niet vanzelf zijn gekomen, was pas leuk als mickey hem had meegenomen naar stal is weer eens iets anders als een knijn of een rat hihi.
Nou ik ga zo ook lekker slapen morgen weer vroeg werkennet nog even gewerkt, kreeg wat naar huis gestuurd voor morgenochtend 8 uur
was wel een heerlijk ritje he nousondanks de regen hebben de paardjes hun best gedaan, en tankie was dubbelnat want ik had zijn manen gewassen voor het rijden hihi, hij had zo'n jeuk vindt het zonde als alles wat we het afgelopen jaar hebben laten aangroeien erafgeschuurt wordt
slaap lekker alvast
?
, maar je weet dus ook niet of hij bij de vorige eigenaren wel geschoren is?
en hij kijkt dan niet of zijn prachtig mooie lange manen er tussen zitten
En ene keer moet het groeien omdat het koud is en andere dag is et weer warm en moet het weer weg..
koekoek