@jolanda dankje!
gelukkig is het scheren goed gegaan en heb je lekker gereden op ida! @Pauline haha wat een geweldige papagaai! Maare ik ben nu wel aan zijn groote gewend.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gelukkig is het scheren goed gegaan en heb je lekker gereden op ida!
Gaan jullie dan het komende jaar met hem naar nog meer shows om hem te laten wennen? 
Ik kijk wel of ik het nog doe
Zeg je toch gewoon dat je een gra-fjord hebt met een vies hoofd

(de kans is wel kleiner dan het stoppen, maar goed) het staat nog niet helemaal vast zeg maar.. In iedergeval maken we na het N.k. een dvd met alle filmpjes en een cd met alle foto's erop. Das wel erg leuk

melodyB schreef:haha lijkt me echt heer raar op een western zadel dressuur rijden! maar ziet er wel leuk uit hoor!
paar keer met westernzadel op m gereden, zelfs gesprongen, is toch wel heel anders inderdaad. Maar was wel grappig om een keer te doen 
op Beetle

hij is bijna af, moet alleen nog in stukjes van 800 bij 800 maken. 

doei
josewoos schreef:Nou zaterdag is Ziack dus geschoren. Irene was erbij. Ze hadden voor de grap ook een hart op zijn reet gezet, maar ik vind dat echt helemaal niks. Irene had daar een foto van gemaakt en liet later de foto zien, dus ik schrok me dood haha. Gelukkig hadden ze die later ook weg geschoren. Die arme Ziack ziet er echt niet uit. Alleen zijn hoofd is niet geschoren. Hij werd super vervelend en ze zijn er toen maar mee gestopt. Irene heeft de foto's dus
@ Irene, plaatsen die foto's

op Beetle rijden!