Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 12:52

Ik lees net dat het in Drenthe sneeuwt,mag niet hoor,ik wil het niet hebben. :(

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:14

Splinter schreef:
jarrah schreef:
Nogmaals allemaal bedankt voor de lieve reacties en aanbiedingen, als iedereen even om het hoekje wil kijken als je op stal bent, dan ben ik al heel blij! Hoe meer mensen een oogje in het zeil houden hoe beter, en schroom vooral niet om mij gewoon even op te bellen, ik ben in de buurt en raak niet overdreven in paniek, dus bel gerust :)

een beetje maar :+

Sssstttt niet zeggen :D
Haha ja tuurlijk raak je lichtelijk in de stress, maar ik weet wel te bedenken dat het handiger is om dan even een nuchtere stalgenoot te bellen, dan als een imbeciel tegen een boom aan te rijden ofzo :P :D

Marion bedankt voor het kijken. Ik heb even een poging gedaan om te slapen, maar is niet echt gelukt, ik lag net 10 minuutjes in te snoozen toen smste stalgenoot 1, daarna na 10 minuten 2 en vervolgens na 10 minuten nummer 3 :P
Toen toch nog even in slaap gevallen, maar droomde dat Tiff in het water viel en dat toen ik om hulp vroeg diegene antwoordde dat ze eerst even handschoenen aan moest trekken :P
En daarna belde mijn vriend me wakker hehe :P
Dus ga maar even een broodje eten en dan die kant op, ik hou jullie op de hoogte :)

cassandra84

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:25

Laat het lekker in Drenthe sneeuwen en niet hier. Hoorde dat in het zuiden van het land nog net zoveel sneeuw lag als hier een paar weken geleden. Mogen we toch blij zijn.

Dromen zijn bedrog!!!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:40

o zo bedoelde ik het niet hoor :D Bedoelde meer dat als jij thuis was en dán gebeld zou worden :+

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 16:47

Vanmiddag weer op stal geweest,tence heeft weer nieuwe adidasjes.

Ik dacht hem even in de buitenbak te longeren maar dat was geen succes.Veel te hard voor hem.
Maar de binnenbak kwam vrij dus ik ben daar heen geraced en daar heeft hij zich even uit mogen leven.
dat duurt bij hem meestal maar een paar minuten. :D

Zag Tiff en Alivia buiten staan,gaat het weer wat beter?

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 19:31

goedeavond allemaal!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 20:51

taverno schreef:
Vanmiddag weer op stal geweest,tence heeft weer nieuwe adidasjes.

Ik dacht hem even in de buitenbak te longeren maar dat was geen succes.Veel te hard voor hem.
Maar de binnenbak kwam vrij dus ik ben daar heen geraced en daar heeft hij zich even uit mogen leven.
dat duurt bij hem meestal maar een paar minuten. :D

Zag Tiff en Alivia buiten staan,gaat het weer wat beter?

Ik zag hem gaan, hij liep lekker joh! +:)+

Tiff gaat idd weer wat beter, de verhoging was vanmiddag gezakt tot 37,9 en ze knabbelde weer gulzig op haar hooi, ook was ze weer vrolijker en zocht ze ook zelf Alief weer op. Ze hebben vanmiddag lekker samen een uurtje buiten gestaan en dat ging prima :)

Kim: ik heb je bp'tje gelezen, bedankt voor het aanbod, maar eigenwijs als ik ben kom ik zo zelf nog even die kant op. Weliswaar wel met Nick samen, want mijn moeder heeft mij verboden nu na 38 uur zonder slaap nog in de auto te stappen... en tsja ik wil geen ruzie met mijn moeder :D
Wil dr graag zelf nog even zien en met mijn eigen thermometer nog even temperatuur opnemen. Als ze niet meer verhoogd is ga ik thuis direct douchen en mijn bedje in... ben ik wel aan toe :)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 21:00

Fijn dat het weer beter lijkt te gaan Jarrah,nu op tijd je mandje in. :z

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 21:29

hooiii allemaal :D

ja laat die sneeuw nu maar weg wezen, heb er nu genoeg van :P

zo eindelijk thuis, ben egt alweer kapot.
De hele dag bij de dierenarts geweest, een kat moest geopereerd worden aan zijn neus omdat er een tumor op zat. nu is heel zijn neus eraf :( helaas maar wel beter, vanavnd nog even in de kliniek en dan mag die waarschijnlijk morgen naar huis :D

daarna meteen met mijn scooter naar king gesjeest, en daar lekker op hem gereden, hij was heel erg braaf eerst eventjes in stompwijk lopen daarna in de bak. heb het lopende spaanse pas geoefend. en inees liep die eventjes heel snel door met de spaanse pas :D was helemaal tevreden.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 21:58

Wat een verhaal weer van die kat! Schiet mij het verhaal van mijn collega's parkiet in m'n kop.
Gaat met het vogeltje naar de DA om nageltjes te knippen. Wat denk je? Knipt hij het hele pootje eraf!
Serieus!

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 22:02

ow :7 dat doet die dan goed :P
had die DA wel zijn brilletje op :P
we heel sneu voor het vogeltje trouwens :(

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 22:10

Malvin heeft vanmiddag zich uitgeleefd in de kleine buitenbak.
Hield m'n hart vast. Dat draaien, sprongen en bokken brrrrrrrrr! (Nog steeds de zenuwen betreft zijn "oude" knieblessure)
Er zat behoorlijk wat dwars. Paardjes zijn blij! De vorst is weg en ze ruiken de lente.....

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 22:21

Was blij te zien dat Tiff al een stuk helderder uit haar oogjes keek!

Thijs ziet er nu uit alsof hij door een troep ratten is aangevallen :( Ik ontdekte gisteren weer mijtplekken op zijn benen en ben stevig aan het scheren geweest om alles eraf te krijgen. Maar erg mooi is het niet geworden....

-O-

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 22:28

desyma: tssjaa zo hield ik ook mijn hard vast toen king gisteren door de bak sjeeste, hij is wel gevallen die sukkel door dat lompe gedrag, verder niks aan over gehouden maar alleen een schaafplekje.

arme thijs :( weet je het zeker dat het mijt is ? heeft die er al vaker last van gehad,
wel heel erg vervelend dat die er nu zo gehavend uit ziet :(

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 22:40

heey allemaal ,

ik ga weer lekker me bedje induiken :D
en spreek julllie morgen wel :D

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 22:43

Yups, heel zeker, helaas heeft hij het al vaker gehad....

En helaas, ook als het 'alleen' mok zou zijn, dan zouden z'n sokken er nog af moeten....Nouja, als hij maar opknapt.

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 23:02

Gelukkig dat het weer beter gaat met Tiffje! Lig je al lekker te slapen, Lisette?

Wat sneu, King, zijn hele neus er af! Dat is ook niet niks! Kan hij dan nog wel eten?

Het pootje van de parkiet is ook sneu! ik durf meteen de nagels van mijn kat ook niet meer te knippen! Als de dierenarts al mis knipt...

ik stel me voor hoe Thijs er uit ziet als hij door de ratten is besnuffeld :P

Lekker dat je Tence nog los kon gooien in de binnenbak. Ik zit echt te wachten tot het niet meer vriest en alle bakken gewoon weer helemaal goed zijn! Nog een paar dagen nachtvorst, maar overdag wel goed boven nul en na volgende week donderdag gewoon dag en nacht boven nul!! Joehoe!!!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 23:16

Hello! Ja arme Thijs, maar beter kale voetjes dan mijt :).
Ging de les goed gister Coby, dan was jij toch op Venga? Imber werd flink aangepakt hihi.
Ik heb weer eens last van het verschil dat vrouwen van venus komen en mannen van mars.. aaargh! 8)7 |o

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 23:32

Noah2006 schreef:
Ik heb weer eens last van het verschil dat vrouwen van venus komen en mannen van mars.. aaargh! 8)7 |o

Wat dan??

Ik had inderdaad gister les. het ging wel lekker! Moest er wel even flink aan werken, maar daarna ging Venga ook gewoon echt lekker lopen! Ik had trouwens niet door dat jij dat was. Stom is dat, dat je elkaar wel via internet kent, maar niet in real life ;)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 08:34

Goedemorgen,ik heb gisteren naar het schaatsen gekeken.Poeh wat was het spannend zeg.
Zilver en Brons,het scheelde niets.

Fijn dat je les goed ging Coby!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 08:42

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 08:59

Goedemorgen!
Getver Tav! Wat een ongeluk weer!
Ja, de dames hebben goed geschaatst! Heb het alleen niet gezien.
Wel naar de afdaling dames gekeken. Was ook weer zo mooi om te zien.
Gelukkig geen valpartijen deze keer.

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:05

Goeiemorgen bijna weekend. :D

Gister Elvis ook lekker losgegooid in de buitenbak.
Hij liep zich uit te slofen.
Dat is zo grappig want dan struikelt hij en kijkt je dan met die grote ogen aan.
Dat zag jij niet en loopt dan weer heel parmantig door.
Super draakje.

Het is gelukkig niet meer zo koud.
Alleen dan weer jammer van de regen.
Maargoed we kunnen niet alles hebben toch.

De poes zonder neus.
Als ie dan een fijn leven kan hebben dan zou ik me daar niet druk om maken.

Lijkt me alleen een parkiet zonder pootje dat dat niet goed gaat komen.
Zo zie je maar weer een ongeluk zit en een klein hoekje.

Ik geloof alleen niet dat ik er zo blij mee zou zijn.

Ongeluk gebeurd.
Het is zo vaak raak daar.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:10

Goedemorgen :)
Fijn dat het de goede kant op gaat met Tiff :j

En inderdaad lekker dat er wat makkelijker losgegooid kan worden en alles.. Het dooit lekker :D

Gisteren voor t eerst weer in de buitenbak gereden, ging super! Omie daarintegen lijkt steeds een beetje dementer te worden.. nou ja, zolang ze het zelf maar niet in de gaten heeft :+

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:57

Getsie,er komt natte sneeuw aan. :(

Het is overwegend bewolkt en op de meeste plaatsen droog. Vanmiddag en vanavond trekken van het westen uit regenbuien het land binnen waarbij er een toenemende kans is op wat natte sneeuw. De buien kunnen tevens vergezeld gaan van onweer. De maximumtemperatuur bedraagt ongeveer 4 graden. De zuidenwind is boven land overwegend matig, kracht 3 tot 4. Langs de kust en op het IJsselmeer matig tot vrij krachtig, kracht 4 tot 5. In de middag draait de wind naar west en neemt boven land toe naar matig tot vrij krachtig, aan zee en op het IJsselmeer naar krachtig of hard, 6 tot 7 Bft.

het is op de meeste plaatsen droog schrijven ze,nou hier niet!