Olijkje schreef:nortella schreef:
Maar met welke ga je JT doen dan ?
Eeh nou ik ben 1.80 m dus doe maar de shet..
Ok, dat snap ik niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Olijkje schreef:nortella schreef:
Maar met welke ga je JT doen dan ?
Nortella schreef:Oplossing: 2 dekjes opelkaar
Maar er rijden zat mensen met een bondje onder hun zadel en dat komt eigenlijk op hetzelfde neer
Nortella schreef:Olijkje schreef:
Sja een lekker zadel heb ik niet, hij is te groot voor mijn kont en dan zit ik te schuiven(sorry voor de details)
Maar bij mijn pony past het wel, en ik dacht er ook al aan om een pad ofzo te kopen als dekje, want ik heb nu gewoon dunne schabrakjes(schrijf je het zo?) en dat is misschien toch niet zo comf..
Oplossing: 2 dekjes opelkaar
Nortella schreef:Ok, dat snap ik niet

Iriis_ schreef:Nortella schreef:Oplossing: 2 dekjes opelkaar
Ik heb gelezen dat dat niet goed is omdat dan de kamer van je zadel kleiner wordt waardoor je zadel dus eigenlijk niet meer goed op de rug van het paard lig.
Naja, niet goed. AndersMaar er rijden zat mensen met een bondje onder hun zadel en dat komt eigenlijk op hetzelfde neer
![]()
Ik zou gewoon 3 boxers aantrekken
Krijg je nog mooiere kont van he ! Nortella schreef:Jep.. bondje onder t zadel geeft hetzelfde effect.. heb t ooit is gevraagd aan zadelpaskerel..![]()
Hehe.. ja Iris.. Jij wel
Krijg je nog mooiere kont van he !

Nortella schreef:Olijkje schreef:
Ok, dat snap ik niet
, maar ik kom met de e-pony voor het geval je toch bedoelde met welke pony ik zou komen

Olijkje schreef:Misschien snapte ik je vraag niet, je bedoelde toch met welke pony ik kom? Of was het niet aan mij gericht? Ik ben nu een beetje in de war, maar ik kom met de e-pony voor het geval je toch bedoelde met welke pony ik zou komen
Nortella schreef:Nou, mijn 'ex' had mij laatst gezien, en die had tegen vriendin van mij gezegd
dat ik dikker was geworden, vooral mijn kont..
HAHAHA wat een giller..
Nortella schreef:Olijkje schreef:Misschien snapte ik je vraag niet, je bedoelde toch met welke pony ik kom? Of was het niet aan mij gericht? Ik ben nu een beetje in de war, maar ik kom met de e-pony voor het geval je toch bedoelde met welke pony ik zou komen
Ik las je sarcasme te laat.. dus vandaar..

Iriis_ schreef:Nortella schreef:
Ik las je sarcasme te laat.. dus vandaar..
Adem in, adem uit..
Releax! Alles komt goed!

*nog steeds in pyjama* Nortella schreef:Ja.. kiest hij zeker voor MIJ

Olijkje schreef:Sorry, ik verveel me een beetje, en daar wordt ik altijd een beetje sarcastisch van, wat op een forum vet irritant is..
Nortella schreef:Oh baby you'll never now how relaxed I am
in mn nieuwe ochtendjas*nog steeds in pyjama*
dat wil ik nou al zooo lang. Een ochtend jas

Nortella schreef:Aah!
ik heb een nieuwes en hij is VET cool!
Met verticale strepen, KNALroze, roze, groen en blauw en oranje en HEEEEEL erg zacht, lijkt wel bond ofzo..

Olijkje schreef:Ik krijg ongeloofelijk veel zin als ik de foto's zie![]()
Maarre ik ben nu vijftien, met JT 16..