Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

NuggT schreef:Hee Hee
Joepiee echt een leuke en lange rit gemaakt hea Merel?
Helemaal Kerkpolder ingeweest, ging zo goed.
En stukken gedraafd, lekker modderig waren we maarja.
Beetje survivellen kan geen kwaad.
Erg gezellig.
Byee
Goede avond ,

! 
Xeen schreef:Anouska met d'r auto vanmiddag!
Grappig
en aangezien Vesje nog wel eens gek wil doen met verkeer kan ik maar beter stilstaan!!
Die auto moet nog langer mee dan vandaag

!
en daarna challie rijden drukke boel

Binar schreef:Ik heb helemaal niets gekocht bij Starho, maar weet nu wel wat het zadel van Ko waard is (wil ik gaan verkopen, ik zit er niet meer zo lekker op)
Wilde een leuk paars/lila zweepje met glitters maar die werd zo voor mijn neus weggekaapt![]()
Melis, heb jij nog wat gehad op Valentijnsdag???
hahah MlizS schreef:Binar schreef:Ik heb helemaal niets gekocht bij Starho, maar weet nu wel wat het zadel van Ko waard is (wil ik gaan verkopen, ik zit er niet meer zo lekker op)
Wilde een leuk paars/lila zweepje met glitters maar die werd zo voor mijn neus weggekaapt![]()
Melis, heb jij nog wat gehad op Valentijnsdag???
Ik heb een kaart van n meter bij n meter gekregen, een luchtje n roos en nog iets.. maar dat is geheimhahah
Anders bel ik Frits wel ff, ik heb nu tenslotte zijn mob.nr
wie weet of het morgen weer zo lekker weer wordt?? ik ga naar het strand dus wil het eigenlijk wel weten
mjaa anders is het vette pech
NuggT schreef:Hee Hee
Joepiee echt een leuke en lange rit gemaakt hea Merel?
Helemaal Kerkpolder ingeweest, ging zo goed.
En stukken gedraaf, lekker modderig waren we maarja.
Beetje survivillen kan geen kwaad.
Erg gezellig.
Byee
. We sloegen een beetje het verkeerde pad in geloof ik. En dan met 2 modderige paarden de Gerbrandylaan onveilig maken, uiteraard op de oprit mesten, moeten straks de Chryslers en de Landrovers doorheen
... En vandaag wéér naar buiten
, straks wordt Vernaan nog een recreatiepaardje
....

pff ben 3 dagen niet geweest