Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wel gaaf beest.
Gooide echt enorm op, niet vooruit te branden
Maar die aftekeningen
Helemaal fan van
Toch nog even onder het zadel geprobeerd en dat liep wel heel fijn, maar gewoon geen lekker gevoel bij.
Die ben ik later nog hier op bokt tegen gekomen 
Had voor vanavond ook nog een hoop plannen idd, maar zit hier ook aan mn flappie vast gekluisterd
.
Droom er stiekum soms nog van om weer een AV te nemen
Vond mijn merrie echt helemaal het einde, vooral in omgang
Zo lekker makkelijk, lekker eenkennig, puur op vertrouwen. Karakteristiek zijn AV'tjes voor mij echt de top! Zipporah schreef:Zo dat was een zoektocht dan! Toch afgewijkt van de AV's.. foei![]()
Maar voor een paardenzoektocht moet je wel even de tijd nemen!

En een zoektocht naar een ander paard zag ik ook niet zo zitten met dit in mijn achterhoofd
Het schijnt dat ik met alles nogal moeilijk (/een zeikerd) ben
Mijn vriendinnetjes werden dan ook helemaal stapel gek van me als ik een knol weer eens niet leuk vond
Aurid Muskee heeft echt zn hele paardenbestand uit de kast getrokken en ik vond niks goed genoeg
Terwijl hij toch echt wel wat heeft staan 
Dan wordt je af en toe ook wel moedeloos van jezelf hoor! 
en als ik denk wat te hebben vind ik het thuis vaak al niet meer leuk. Ik shop ook liever alleen, dat gehaast! En vriendinnen wijken me altijd van mijn eigen plan af.. dan ben ik uiteindelijk nog niet tevreden.
Heb er geen zin in om ellelang rond te slenteren en bij alles stil te staan. Als iets leuk is trekt het vanzelf de aandacht wel
Ofnouja... hem gebruiken om in te slapen ipv in te laptoppen
Moet er morgen weer 'vroeg' uit. 10.10 uur moet ik op school zijn
lol