Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fenn schreef:helaas kwam er een jongetje langscrossen op z'n fietsje, tussen onsdoor (hij reed Mazzel zowat aan)Maar goed, pony was braaf.

antoinetje schreef:Fenn schreef:helaas kwam er een jongetje langscrossen op z'n fietsje, tussen onsdoor (hij reed Mazzel zowat aan)Maar goed, pony was braaf.
Fijn dat hij zo braaf was Fen, ik haat medeweggebruikers die geen rekening met ruiters houden...
Er rijden daar ook zoveel scootergassies. Die sjeesen vlak langs je pony. Nu lager net toen zij aankwamen een enorm wit zijl in de berm en dat was wel even eng (vooral voor de scootergassies, want Mazzel kwam wel heel dicht bij). Ik heb ook het voorbeeld van een andere ruiter gevolgt, op rustige wegen gewoon op het midden rijden. Houden ze ten minste rekening met je
En sommige mensen zijn gelukkig aardig.
Leuk om je zo af en toe toch nog eens te zien rijden!

het is al heel beheersd!
He, ik zie een link in je onderschrift waar ik volgens mij nog niet op heb geklikt, ga even klikken

hij lijkt hier heel Iel, maar dat is hij echt niet
). Op de foto's lijkt ie niet zo heel groot... Maar ja de meeste friezen zijn natuurlijk ook niet echt heel groot... Mariet schreef:Ik zei toch dat mijn mama geen foto's kan makenhij lijkt hier heel Iel, maar dat is hij echt niet

.
.
. Het documentensysteem ligt er alweer uit... En mijn begeleider is ziek dus dat schiet ook weer op....
. Hoe laat moet je er zijn en hoe laat ga je dr weer weg? (als je nu klaar bent als ik pauze gaat houden kun je met me meelopen naar de appie (als je daar zin in hebt...)