Hoi! Pff degene die kwamen waren heel gezellig. Iets te gezellig. De laatste gingen pas 1u weg. En laat Ik vandaag naar school moeten. Zit nou al in de trein. Bah Maarja wel superleuke verjaardag gehad!
Mooi dat het gezellig was Simoon! Daar heb je het korte slapen dan wel voor over tog! Ik ga weer naar stage, dr stonden maandag geen honden en nu wss wel, dus heb het idee dat het er maar 1 is.
Tss van wat ik gehoord heb had je thuis toch ook al gedronken simoon?! Helemaal nuchter zal je wel niet meer geweest zijn :p Verwacht ik niet iedergeval xD
had maar 2 glaasjes raki cola (weinig raki) en op dat moment had ik denk ik 1 of 2 wijntjes op. Maar de wereld draaide niet mijn benen wiebelde niet, dus was nuchter zat . Heb er toen ik daar zat ook wel serieus overnagedacht. Oke nou word iedereen nieuwschierig wat simone nou heeft gedaan. Werd voor mijn verjaardag een barman op de bar gelegt met zout op zijn buik, tequilla in zijn navel en een citroen in zijn mond . tja wie moest dat opruimen...
Hihi nouja daarvan kan je al wel een beetje aangeschoten raken zodat je zulke dingen wat sneller doet :p Maarja ligt er natuurlijk aan hoe snel je dronken word
jaa beetje aangeschoten maar absoluut niet dronken das de hele avond niet gebeurt . haha twas gewoon, je word op die bar gezet en iedereen staat er bij te kijken, nou dan zeg ik niet nouu nee ,