Nou zadel moest wel wat aan gebeuren, maar die bultjes d8 hij niet dat die daardoor kwamen. En rij nu al 2 weken met een ander sjabrak en een aantal zijn weg en de rest stuk kleiner! Dus ga ze gewoon wegdoen... Niet specifiek anky, maar wel de pads, schijnt wel vaker voor te komen...
zou best kunnen dat de haartjes blijven steken in de gaatjes aan de onderkant van de pads en dat de huid daardoor geïrriteerd raakt. tos krijgt ook altijd kale plekken van die pads als ze geschoren is.
volgens mij kan je best hartmassage toepassen op een paard, maar je zal toch verdomd hard moeten duwen om de ribben in te kunnen duwen. en wat die man deed was op t ritme van een mensenhart, t hart van een paard slaat veel langzamer. als het hart alleen fibrilleert heeft een goede harde stomp vaak meer effect... maarja, als je dit voor je ogen ziet gebeuren wil je toch íets doen...
Heb via bokt het sprenger dynamic bit gevonden... nieuwstaat die iemand nog in de kast had liggen.. ga hem zo ophalen! Scheelt weer elke keer lenen van Laura
ik heb mn myler ook binnen via marktplaats, ben benieuwd!
loveseben
Geplaatst: 09-11-11 20:59
Kendera schreef:
Heb via bokt het sprenger dynamic bit gevonden... nieuwstaat die iemand nog in de kast had liggen.. ga hem zo ophalen! Scheelt weer elke keer lenen van Laura
Ik hoorde het al van Mirjam Voor die prijs kan je die zeker niet laten liggen, goed gedaan
loveseben
Geplaatst: 09-11-11 20:59
lail schreef:
Nouw mn laatste anky kreeg k geen reactie meer van, die heeft Lieselot overgenomen! Vandaag bij mr ed gaan kijken voor andere dekjes, onmogelijk leuke te vinden zonder polyester... Heb nu 2 van robby's gekocht, die zijn van katoen Zadel ook terug, heb van die tempur kussentjes gekregen omdat ik niet meer kon doorzitten, werkte echt super! Dus nu kunnen we knallen zaterdag bij de kring!
Liesje89
Geplaatst: 09-11-11 21:53
Daar ben ik ook erg benieuwd naar! Of ze nou echt zo geweldig zijn als wat beweerd wordt!
lail schreef:
Zo melis, lekker geld uitgegeven dus! Ik vind die robby dekjes echt reteduur!
loveseben
Geplaatst: 09-11-11 22:20
Ik wilde eerst ook een Myler, maar meneer Paul zei dat je daar wel een rustige hand voor nodig hebt Laten we dat dan maar niet doen Ben nu superblij met mijn Sprenger Dynamic (Helaas niet via marktplaats hahaha)
Vind de meeste ''leuke'' dekjes reteduur, gaat echt nergens meer over Maar goed, dekjes koop ik allang niet meer want ik heb voor nog minstens 10 jaar aan dekjes liggen Zie je nou dat ik het ook kan Lies hahaha
@Melis, dat schijnt idd weer nieuw te zijn, Tempur onder je zadel Ik zou liever een tempur bed willen hebben, maar heb helaas geen tempur centjes Anyway, ben benieuwd wat het uiteindelijk word, want ze willen er pads van gaan maken, geloof ik
loveseben
Geplaatst: 09-11-11 22:23
Ik heb trouwens de laatste 2 keer met zo'n schuine schuimrubber padje gereden Daar Eep een holle rug heeft en dat onmogelijk aan te passen valt aan het zadel, ben ik dit eens gaan proberen Ik vind het echt geweldig, heb het idee dat ikzelf veel rechter zit en meer voel van wat Eep wel of niet doet En...het doorzitten gaat ook een stuk makkelijker (omdat je het over doorzitten had, Melis )
Banjer
Lid Nieuwsredactie
mwah... je hebt pas voor een level 2 of 3 bit een rustigere hand nodig hoor... een level 1 bit (zoals Banjer en ik hadden bijvoorbeeld) is niet harder of scherper dan een gewoon bitje... het is zelfs nog zachter... Vraag maar aan Wies of Liesbeth...
loveseben
Geplaatst: 09-11-11 22:31
O dat kan best Veer, maar wilde het toch maar niet proberen dan