Leon vind het altijd wel grappig ja . Ik vond het ook niet zo tof.... Dus met wind stap ik er sowieso niet op . Maar als ie wat vaker gereden wordt en het is normaal weer dan durf ik het wel aan .
Saskia89
Geplaatst: 05-08-15 09:56
Haha gekke opa! Wel schrikken dat ie in de sloot gevallen is. Zag toevallig die foto ergens voorbij komen, totaal geen idee dat het jullie paard was.
Ja haha, wij hoorden het ook toen we er bijna waren. Al was het wel te verwachten. Uiteindelijk is het daar niet zo heel erg als het wat drukker is, dus het was zeker leuk!
Dat is waar, je hebt daar niet echt wachtrijen voordat je ergens in mag . Anders is het wel heel vervelend! Maar uhhhhh zag nog wat op facebook verschijnen je was daar met je vriendje?
Saskia89
Geplaatst: 10-08-15 17:50
Hahaha, ja klopt
Pff, wat een benauwde dag vandaag zeg. Ben het nu alweer zat.
Hehehe.... Ja een groot kind met 4 benen en een staart!!! Een 15 jarige ruin die naar de naam Querubi 'luisterd' hij komt 25 augustus een maandje op proef
Dit is ook echt letterlijk op ons pad gekomen - we waren niet actief op zoek namelijk. Gijs ging het paard van een vriend ophalen en stond even met de eigenaresse van de stal te praten over dat hij wel een braaf reacreatiepaard voor zijn vrouw zocht en zo kwam Querubi in het gesprek. We hebben hem zaterdag geprobeerd en het is een heel fijn braaf paard, hij komt dus een weekje op proef. Foto's.... ja heb ik niet maar als je Querubi de Aristos googled dan kom je hem wel tegen.