maar idd, zoals veel er al zeggen, er zijn niet zo veel banen, en je leert vooral dingen die je als je ergens op een stal gaat werken ook wel leert enzo..
Laat ik het zo zeggen me blaas is niet veel beter geworden, maar het doet nu wel pijn met het laatste beetje plas zegmaar. Me moeder heeft vandaag die chanberry pillen gekocht, doe nu een kuurtje van 2 per dag en daarna als ik geen last heb gewoon in de wintermaanden standaard 1 per dag, omdat ik er dan gevoeliger ben aangezien me immuum systeem dan al lager is. Als het niet over gaat / erger word ga ik wel even zsm naar de huisarts.
oeoeoh ik ging vandaag op NeverMind en vin m helemaal leuk En het zitten valt mee Hijs wel heel leerzaam want hij loopt heel snel achter de loodlijn, lijkt me wel leuk om wat vaker op m te rijden en daar aan te werken... voor zondag krijg ik t nog niet voor elkaar, maar das niet zo heel erg. Ben benieuwd hoe het gaat, heb dr wel n goed gevoel over
2 van me konijnen vinden sneeuw best leuk dus die waren al rondjes aan het rennen en sneeuwvlokjes opeten enzo, gekke beestjes. Me andere 2 zaten gewoon lekker beschut, zijn bang om nat te worden xD Tsja dat krijg je met 2 echte dametjes
ohhhh heb t koud!!! ik kon net mn tenen niet meer voelen en ze waren spierwit.. en mn voeten knal rood van de kou..
vanaf 9uur tot een kwartiertje geleden buiten geweest en faron gereden, dus was best wel lang..
er lag niet zo veel sneeuw, en t was niet echt glad, dus heb nog best goed kunnen rijden. lekker stappen en draven, het ging best goed alleen toen ik afstapte kon ik niet meer normaal lopen xD had wat langer gereden dan normaal (anderhalf uur) dus was echt bevroren!!
als mn voeten een beetje meer ondooit zijn maar ff lekker warme douch
Het was zooo leuk ! De groep was erg leuk, leuke dingen gedaan, dus heb me heel goed verrmaakt Was alleen ff wennen net, want in Madrid scheen de zon en was het blauw
Zo ben vanmiddag ff bij Co geweest, nu zo werken en daarna richting me vader met Co en dan morgen heeeuullll vroeg op want moet om 8 uur op de manege zijn voor me wedstrijd pffffff