What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 07:09

meelen schreef:
Hoi allemaal, hier even een berichtje uit Gumbet (Turkije)
Ik heb niets teruggelezen, laat jullie even weten dat we het weer prima naar onze zin hebben. Heerlijk weer, we zijn al aardig gekleurd. En lekker eten natuurlijk. Zowel in de restaurants als bij de lokale bevolking, ook erg leuk om eens te doen en supergoedkoop. Morgen naar de markt in Turgutreis (weet Petra wel over mee te praten geloof ik). Nou dat was't maar weer. Het is nu kwart voor één en we zitten buiten. Het is nog 21 graden. (ik zal wat zon en warmte jullie kant op sturen hoor 8-)

Ja, wrijf het er nog maar even lekker in! :+ Geniet ervan! ;)

Tytje

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:50

@Meelen, heerlijk hoor! Wat een herfst is het hier.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 11:42

@ Meelen: Wat lekker, geniet er van!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 11:45

Ik tik het net ook op Hyves. Maar wat een heerlijke gedachte dat ik gewoon kan gaan paardrijden (in het weekend) wanneer het mij uitkomt. En niet te hoeven wachten tot dat de groepslessen afgelopen zijn. Wat meestal uitliep op niet meer rijden omdat ik dan geen zin meer had.

DUS....ik ga zo lekker naar stal. Maar eerst even langs de Epplejeck ;) .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 12:07

Shenavallie schreef:
xan schreef:
:= := := Ik heb me net opgegeven voor een wedstrijd op 3 oktober. Bij de zaanse. := := :=

Brrr altijd weer ff eng, het is namelijk alweer een paar maanden geleden dat ik ben gestart.

Leuk! Wanneer is het?

wat dacht je dat 3 oktober op een andere dag valt......????? en voor het geval je gaat vragen waar.....bij de Zaanse (ruiters)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 12:08

Shenavallie schreef:
Citaat:
en ook dat valt mee als ze goed prikken. Lekker een spuit morfine in je beenspier of bilspier (oh wat zag ik er tegen op, maar wat was het lekker....)

Ze moeten mij vrijwel altijd met ongeveer 3 mensen vasthouden en dan met een baby-naaldje prikken :o Ik sla helemaal op tilt (zo ook dus van de week bij de tandarts :o ). Als je mij echt bang wilt zien, kom dan met een spuit aanzetten. Zelfs als ze op TV prikken, dan kijk ik een andere kant op met zweethanden! 8-) Als er een dier geprikt moet worden, heb ik er gek genoeg geen moeite mee: daar zit nl. haar omheen, ha ha! :D Zolang ik het beestje maar niet in de buurt van de naald hoef vast te houden, bang dat ze mij gaan raken... :o

en jij voelt dat toch niet bij een dier

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 12:10

LIQUITA schreef:
Ik tik het net ook op Hyves. Maar wat een heerlijke gedachte dat ik gewoon kan gaan paardrijden (in het weekend) wanneer het mij uitkomt. En niet te hoeven wachten tot dat de groepslessen afgelopen zijn. Wat meestal uitliep op niet meer rijden omdat ik dan geen zin meer had.

zag dat er donderdagavond volop licht brandde in de nieuwe bak, is die nu onbeperkt toegankelijk?????

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 12:11

LIQUITA schreef:

leuk spullen kopen. Ik heb gisteren Ikea weer leeggeroofd (althans mijn portomonnee was weer leeg na afloop)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 12:13

Meelen (en Ron) geniet lekker van het zonnetje en neem het zonnetje in jullie koffe rmee naar Nederland alsjeblieft. Het is hier koud en vochtig, heb de verwarming aan gezet nadat we van het voetbal veld terugkwamen.
Ben jaloers op jullie hoor, lekker terrasjes pakken, genieten van de zon, lekker niks moeten en alles mag.
Kijk alweer uit naar de vakantie! Denk dat ik van de week maar een zonnebankje ga pakken (moet nog even doorsparen voor een thuis)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 14:59

HEB IK AAN EEN VAN JULLIE MIJN WITTE BANDAGES UITGELEEND IN DE LAATSTE 2 1/2 JAAR. iK HEB ZE HIER NIET EN WEET DAT IK ZE HEB UITGELEEND MAAR WEET NIET AAN WIE?????
WIL ZE GRAAG WEER TERUG!!!!!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 15:13

winnitou schreef:
HEB IK AAN EEN VAN JULLIE MIJN WITTE BANDAGES UITGELEEND IN DE LAATSTE 2 1/2 JAAR. iK HEB ZE HIER NIET EN WEET DAT IK ZE HEB UITGELEEND MAAR WEET NIET AAN WIE?????
WIL ZE GRAAG WEER TERUG!!!!!

niet aan mij :D

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:21

heb wel een s contrast vloeistof in mn knieen gespoten gekregen echt niet leuk. dus bedanlkt voor de opbeurende woorden van bert. maar helaas werken deze niet, hhaahaha.
geeft niet hoor. veel aan denken dan loop ik vanzelf weer goed.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:21

meelen geniet ervan.
weer is daar beter.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:22

zaanse binnen of buiten?????

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:23

rona heeft weer op river gereden ging weer toppie.
heren waren ondertussen de verlichting van de buitenbak aan het maken. beestje maakte er niets van. volgende keer los rijden.
is wel een erg leuke pony aan het worden.
volgende die zadelmak moet gemaakt worden is neeltje.
haha als die gaat hou ik m niet aan de lijn.
is namelijk een belg.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:24

mntj schreef:
heb wel een s contrast vloeistof in mn knieen gespoten gekregen echt niet leuk. dus bedanlkt voor de opbeurende woorden van bert. maar helaas werken deze niet, hhaahaha.

of toch even doorbijten, je huid insmeren met verdovende creme en een pijnstiller in nemen. En dan je van te voren bedenken wat voor een leuk iets je mag hebben als je de injectie hebt doorstaan

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:25

winnitou schreef:
mntj schreef:

of toch even doorbijten, je huid insmeren met verdovende creme en een pijnstiller in nemen. En dan je van te voren bedenken wat voor een leuk iets je mag hebben als je de injectie hebt doorstaan

echt niet ik weet wat er gaat gebeuren. mij maak je niet gek met wat anders. lolly????

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:25

o,ja kalverhoek krijgt een nieuwe bodem in de grote bak.
wedstrijden gaan volgend weekend niet door.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:27

net in het jeugdjournaal: week van het geld, kinderen die al jong zakgeld krijgen en er mee leren omgaan hebben over het algemeen later geen schulden. Denk dat het zeker voor Rowan geldt, sinds hij zakgeld krijgt geeft hij geen cent meer uit, alles moet opgepot worden. Hij heeft wel een doel maar dat wordt steeds uitgebreidt. Volgens mij spaart ie binnenkort voor een auto of een huis......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:28

Rowan is door zijn vader opgehaald, ik snel naar Hornbach mijn bestelde keukenkastjes opgehaald en daarna snel door naar Boer Geert, die was gelukkig deze keer wel open. Ha lekker een makkelijke en heerlijke maaltijd.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:49

mntj schreef:
rona heeft weer op river gereden ging weer toppie.
heren waren ondertussen de verlichting van de buitenbak aan het maken. beestje maakte er niets van. volgende keer los rijden.
is wel een erg leuke pony aan het worden.
volgende die zadelmak moet gemaakt worden is neeltje.
haha als die gaat hou ik m niet aan de lijn.
is namelijk een belg.

dat wordt spierballen kweken, leuk dat het zo goed gaat

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:56

mntj schreef:
winnitou schreef:

echt niet ik weet wat er gaat gebeuren. mij maak je niet gek met wat anders. lolly????

daar neem ik geen genoegen meer mee hoor, moet wel wat leukers/lekkerders zijn. Heb nu al zoveel injecties gehad in mijn knie....krijg steeds mooiere kado's van mijzelf. (maar wil liever geen injecties meer vanaf de voorkant in mijn knie, alhoewel die ook steeds beter te verdragen zijn. Maar kan begrijpen dat je het niet wil. Ik heb 2 1/2 jaar geleden echt nachtmerries gehad van te voren, en toe had ik nog een L*L van een partner die gaat lopen bellen omdat zoonlief koorts heeft en hij niet weet hoe hij een zetpil in moet brengen..... (en dan heb je alles van te voren uitgelegd aan de rugleuning van de stoel. Had op dat moment zo van de behandeltafel af willen stappen (zat op de arts te wachten met ontblote knieen)
Contast vloeistof is aanzienlijk pijnlijker dan corticosteroide hoor. Maar moet zeggen dat de naalden tegenwoordig wel een stuk dunner zijn geworden. Wil je niet overhalen hoor, maar wat meot dat moet..... (maar als het even niet hoeft)
Vraag anders om een roesje!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:57

mntj schreef:
o,ja kalverhoek krijgt een nieuwe bodem in de grote bak.
wedstrijden gaan volgend weekend niet door.

dat plannen ze goed zeg

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 17:06

Is er iemand van wie ik morgen witte bandages kan lenen (we vertrekken om 10.15 uur vanaf manege Veldt.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 18:11

mntj schreef:
zaanse binnen of buiten?????

Huh oktober is toch binnen (hoop ik) :Y)