Ik wil denk ik de kringkampioenschappen enzo in de M1 rijden, dus hoef mij nog niet echt druk te maken. Start tussendoor een paar keer M2 HC om te kijken hoe het zal gaan
Heb met zen ook altijd 5'en, laatst had ik een 8, dat was een hele prestatie
Ik ben namelijk scheel, we staan altijd scheef
Jill_
Geplaatst: 13-09-10 21:43
Ik kan gewoon niet binnenkomen, of ik zit gewoon niet op de AC lijn, of hij staat niet stil en gaat lopen dansen, of hij wilt achteruit, of hij staat scheef halt.
Ik vind dat altijd zo'n slechte binnenkomer
ladyisabelle
Geplaatst: 13-09-10 21:44
Of hij gaat omhoog
Ik ook, binnenkomen belooft altijd wat voor de verdere proef
Jill_
Geplaatst: 13-09-10 21:46
Ja dat doet hij gelukkig alleen als hij het juryhokje heeeel eng vind, maar dat was nu niet zo, nu reed ik hem gewoon niet recht op die ac lijn.. en ging ik na het halthouden slingerend voorwaarts Dan is voor mijn gevoel mijn proef al verpest
Maar wat zo stom is, afgroeten gaat meestal wel prima
Ik hou contact, hij doet gewoon zijn hoofd naar links. Ookal hou ik druk. Ik train ook regelmatig op halthouden, nagevelijk houden en dan 1 hand los om te checken of hij nagevelijk blijft. Op trainingen doet hij dat ook gewoon, maar met afgroeten na mn proeven ... Met groeten aan het begin doet hij het trouwens niet
dat ene kleine schimmeltje van kamp ook, en die witte van die jongen ook... En vinetje ook!
Maar ik kom goed nieuws brengen, dibbes is uit het gips/verband het zag er mooi uit en hij gebruikt zijn been goed! Mag nu heel even per dag stappen, maar een minuut of 2/3 maar het is wat! Knappe jongen!
ja der zijn mensen een 2e keer komen kijken, was eigenlijk wat ze zochten maar omdat het hun 1e eigen pony is wouden ze nog verder kijken. Verder nog 2 andere mensen maar dat was niets. Was wel grappig een volwassen vrouw. Meer erover via pb maar heb er heel hard om moeten lachen.
Ik zoek ze straks wel op, zit nu op mobiel omdat ik nog op stal ben
Anoniem
Geplaatst: 14-09-10 16:35
ooh ik start ook niet meer, vond de hippiade een hele leuke afsluiter. Ga met princenhage wel helpen en foto's maken!
Vitalis_
Geplaatst: 14-09-10 16:37
Waarom verkoop je Vinet? Omdat je 18 wordt?
Heb je op de hippiade gereden? Leuk! Wat heb je gereden?