Sabinee__ schreef:Hé pris, lees net op bokt een middeltje tegen stalbenen/vocht in de benen. Misschien idee voor Gina? Om de zoveel tijd ( paar dagen / week ) een biertje door het eten heen !( géén grapje! )
Mag dat ook na het rijden?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Marjolein29 schreef:Hoi mensen,
Heb vanmiddag foto's gemaakt van paard, met zo'n mensje erop in witte rijbroek poepchique allemaal.
Hieronder in de link twee foto's van Noortje met mijn man.
http://www.oebele69.nl/page4.html
Groetjes Marjolein.

gina2003 schreef:Sabinee__ schreef:Hé pris, lees net op bokt een middeltje tegen stalbenen/vocht in de benen. Misschien idee voor Gina? Om de zoveel tijd ( paar dagen / week ) een biertje door het eten heen !( géén grapje! )
Mag dat ook na het rijden?
?
.Pebbs schreef:Thanks Priscilla ! Vond het nu ook beter gaan ! Misschien volgende keer 1 op 1, dan kan ik je nog meer en beter begeleiden. Dan kan ik echt op alle punten letten.
euhm...... deze week word eeh.. zondag dan....
want vrijdag heb ik les van patries met pasje, savonds verjaardag van vriendin en gaan we nog stappen, zaterdag brak zijn en naar drenthe want die grand prix jury gaat weer les geven dus ga ik ff kijken om wat dingen op te steken !
En anders word het volgende week

Rarando liep vanmorgen vroeg ook
Kom nou proevennnnn , staan ook mooie letters op van chocolade