xan schreef:Hi Lin, heb je ook een fijne vakantie gehad ????
Ja,was heerlijk.Zon gehad en 4 dagen regen dat was ietsje minder maar ahh.We vermaakte ons wel.
Had nog 2.5 wwek dat ik thuis kwam.Bne afgelopen week pas begonnen weer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_sandra schreef:goedemorgen allemaal! peet, je windlicht is prachtig!
meelen, fijn dat je weer aan de bak mag!
de andere , lekker om weer aan de gang te gaan met de paardjes! ga morgen zelf ook weer war doen met mav en willie!
ate, of liquita, als jullie vandaag nog op de manege komen, willen juliie dan ook ff bij oj kijken, misschien moet hij ook ff naar binnen? vanwege de honger! ik heb vandaag geen tijd! morgen zet ik hem dan wel weer op het land!
LIQUITA schreef:Als ik jullie verhalen zo lees over het weer oppakken van de paardjes word ik wel een klein beetje jaloers hoor. Ik wil ook zo graag weer. Hoop toch zo dat het gaat lukken met First Renoir, heb er zo een zin in.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Als ik jullie verhalen zo lees over het weer oppakken van de paardjes word ik wel een klein beetje jaloers hoor. Ik wil ook zo graag weer. Hoop toch zo dat het gaat lukken met First Renoir, heb er zo een zin in.
ja natuurlijk gaat dat lukken en anders bij een ander paard hihhih
maar eerlijk gezegt heb ik ate en merlin in de stap gezet vond het te warm om te rijden hahahahha dus heb er ook niet op gezeten
. ATE schreef:ben eerlijk gezegt het land niet in geweest heb dus ook niet bij oje gekeken sorry
maar er is toch wel iemand die voor hem zorgt ???
ATE schreef:ben eerlijk gezegt het land niet in geweest heb dus ook niet bij oje gekeken sorry
maar er is toch wel iemand die voor hem zorgt ???
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Als ik jullie verhalen zo lees over het weer oppakken van de paardjes word ik wel een klein beetje jaloers hoor. Ik wil ook zo graag weer. Hoop toch zo dat het gaat lukken met First Renoir, heb er zo een zin in.
kan ik me voorstellen!!! maar heb een goed voorgevoel over first!!!!!!!