9.18
Dominiqueee schreef:Dank jullie wel allemaal!
Gelukkig voel ik me een stuk beter maar gister ging het even niet goed..
Allemaal paard-gerelateerde cadeau's gekregen hihi. Vertel het nog wel, maar nu eerst naar school (bah).
21.52
Dominiqueee schreef:Zo, ben ik weer heel even. Voel me weer net zo k.ut als gisteravond. Hoofdpijn, oorpijn, buikpijn en nog ongesteld ook etc.![]()
Echt stom, zo uitgerekend op mijn verjaardag. Ben dus wel naar school gegaan, maar daar ging het al snel slechter (ben ook 3 x in slaap gevallen). Ben om 15.00 dus maar naar huis gegaan want ik trok het echt niet nog tot 18.00!
Maar ik heb leuke cadeau's gekregen hoor. Van mijn ouders dus het abbonnement (ze betalen het hele jaar de helft) en een heerlijk gezichtsmasker van Louis Widmer. Van broer rijhandschoentjes. Van vriend foto van Ginger op canvas en dat boek 'Dressuur Onder Vuur'. Van Stans een super stoere foto van Luca ingelijst. Verder een Italiaans kookboek (mijn 1e kookboek hihi) van schoonouders, geld, van buren Bruna bon, ga zondag met buurjongen+vriendin/klasgenoot en Jelmer naar de opnames van dat nieuwe programma ''Take Me Out' erg leuk bedacht! En voor de rest weet ik het niet meer. Ik ben iig aardig verwend en zaterdag vier ik het eigenlijk pas voor vrienden en voor de rest van de familie vier ik het over een paar weken samen met mijn moeder.
Ga weer terug mijn bed in, want morgen weer 9.00 naar school...

Weet je al wat je met de foto's van Ginger en Luca gaat doen?

Maar wel heel veel beterschap 

, hij moest trouwens op La Morka, vond hem zelf te groot voor haar, maar hij moest eerst op Hummer, en dat durft ie niet (Is er een aantal weken geleden heel hard afgevallen