maar toch is effetjes lang haar hebben wel leuk
, maar ik moet eerst álles uit hebben geprobeerd voordat ik het aan laat groeien.. dat moet je gewoon doen om te weten wat bij jou past
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, maar ik moet eerst álles uit hebben geprobeerd voordat ik het aan laat groeien..
Kirsten_S schreef:Ik vraag me af wat Dennis eigenlijk heeft. aangezien hij het ook op de manege paarden had gelegd..
Miss wle een kieffer ? Niet gekeken eerlijk gezegd
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Ik vraag me af wat Dennis eigenlijk heeft. aangezien hij het ook op de manege paarden had gelegd..
Miss wle een kieffer ? Niet gekeken eerlijk gezegd
Het zelfde zadel als ik heb![]()
Een kieffer
Kirsten_S schreef:vet raar, ik scheit hem best wel dood ervoor, terwijl voor de allergrootste verandering niet..
weet ook echt niet wat ik wil doen, maar het kapsel van pink vind ik nu echt vét!
Kirsten_S schreef:Oh oke! Expensive als je geen eigen paard meer hebt..
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Oh oke! Expensive als je geen eigen paard meer hebt..
Expensive?
Kirsten_S schreef:Duur![]()
Als ik het goed geschreven heb
Ik ben gewoon niet zo goed in engels
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:vet raar, ik scheit hem best wel dood ervoor, terwijl voor de allergrootste verandering niet..
weet ook echt niet wat ik wil doen, maar het kapsel van pink vind ik nu echt vét!
heb je daar een foto van?
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Duur![]()
Als ik het goed geschreven heb
Ooh nee jaaIk ben gewoon niet zo goed in engels
![]()
![]()
Jaa klopt el hoor![]()
Wij zijn plan er nog lang mee te doen!
Kirsten_S schreef:Jaa dan zou ik het wel voor over hebben weet je, het duurder.. In plaats van goedkope spul dat snel kapot gaat..
Maarjah wel zonde dat die nu geen paard meer heeft, want dan is het echt zonde..
dat vertelde hij

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Jaa dan zou ik het wel voor over hebben weet je, het duurder.. In plaats van goedkope spul dat snel kapot gaat..
Maarjah wel zonde dat die nu geen paard meer heeft, want dan is het echt zonde..
Hij heeft geen paard, maar hij kan nu ook niet rijden zegt ie. Want hij heeft last van z'n knie..
Maar hij heeft dat zadel ook niet zelf gekocht. Hij heeft de manege opnieuw gestraat (parkeer terrein enzo). Dus Frans heeft de helf ofzodat vertelde hij
! Goede deal eigenlijk wel

Melanie_B schreef:Ja, Dennis heeft ongeveer al 4 maanden niet meer gereden..
Pff.. Zou afkickverschijnselen krijgen..

Melanie_B schreef:Ja, Dennis heeft ongeveer al 4 maanden niet meer gereden..
Pff.. Zou afkickverschijnselen krijgen..
Melanie_B schreef:Ik ga naar beneden!
Wie gaan er trouwens allemaal zaterdag uit!?