Die laatste.. man.. koud! Selene haar blote benen zijn zwart van de modder hihi, ik hoop dat jij een legging aanhad?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
taverno schreef:O joh,ik heb helemaal gemist dat Tiff ziek was.Was het zo erg dan dat je de hele nacht daar heen moest?
Als ik op stal ben en jij bent er niet kijk ik wel om het hoekje bij haar hoor.
desyma schreef:Oh Jarrah! Zal vanmiddag ook eventjes bij Tiff gaan kijken.
Je was gistermiddag zo lekker aan het longeren! Toen was er nog niets aan de hand.
Is ze ineens zo ziek geworden dat je vannnacht ook een paar keer bent gaan kijken?
Ik hoop dat ze al iets is opgeknapt!
jarrah schreef:Het lijkt nu weer wat beter te gaan
jarrah schreef:Ze was daarnet weer wat levendiger en ging ook niet meer liggen in stal of in de binnenbak. Ze at ook alweer hooi en het handje voer wat ze van Cees kreeg en heeft gepoept en geplast
Wel nog steeds 38,3 is idd niet hoger geweest Linds. Ik meen me ook nog te herinneren van de tijd dat ze drachtig was dat ze altijd een hoger dan gemiddelde temperatuur heeft, dus het is niet schrikbarend, maar moet alleen niet hoger worden
jarrah schreef:Ze is nu overdag inderdaad in goede handen en er is voldoende toezicht, dus ik ga nu even een paar uurtjes pitten! Gelukkig was een vrije dag geen probleem op werk, zou me geen raad weten als ik nu een client moet begeleiden, weet mijn eigen hoofd niet eens meer omhoog te houden![]()
jarrah schreef:Nogmaals allemaal bedankt voor de lieve reacties en aanbiedingen, als iedereen even om het hoekje wil kijken als je op stal bent, dan ben ik al heel blij! Hoe meer mensen een oogje in het zeil houden hoe beter, en schroom vooral niet om mij gewoon even op te bellen, ik ben in de buurt en raak niet overdreven in paniek, dus bel gerust