NIEUWE PAGINA!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jimb0o schreef:lieziej schreef:Mochten jullie heel toevallig willen weten wat de Trillingstijd van een slinger is, dan doe je gewoon 2 pi maal wortel van de lengte gedeeld door de gravetatiemakkelijk toch?
Precies ja!staat in je Binas toch
![]()
Jimb0o schreef:Ik ben nu trouwens ook aan het leren voor mijn herkansing wiskunde kansrekeningen
_Lizzy_ schreef:Pfff!
ik kom van de manege vandaan! ben echt helemaal onderkoelt.
ik had al een kruik gemaakt voor in die hoek, haha lekker warm
trouwens ik ga dinsdag in de kerstvakantie naar een springclinic in utrecht, mitland.
dan gaan ze helemaal uitleggen hoe je zelf afstanden kan zien, hoe je goed mee kan gaan met de sprong, we gaan parcours lopen enz.
Je mag ook met je eigen pony komen, dat is iets duurder maar dan krijg je het ook nog in de praktijk mee.
Ik kan bruin jammer genoeg niet mee nemen ivbm trailer. maar ik hoop dat ik er nog wel veel van leer en dat ik eindelijk zelf de goede afstand kan zoeken.
Ik ga nu lekker boekhouden. woensdag een toets van 4 uur
nickyforever schreef:ik ben wel vrij in de kerst vakantie hoef alleen maandags even naar me werk.
nickyforever schreef:_Lizzy_ schreef:Pfff!
ik kom van de manege vandaan! ben echt helemaal onderkoelt.
ik had al een kruik gemaakt voor in die hoek, haha lekker warm
trouwens ik ga dinsdag in de kerstvakantie naar een springclinic in utrecht, mitland.
dan gaan ze helemaal uitleggen hoe je zelf afstanden kan zien, hoe je goed mee kan gaan met de sprong, we gaan parcours lopen enz.
Je mag ook met je eigen pony komen, dat is iets duurder maar dan krijg je het ook nog in de praktijk mee.
Ik kan bruin jammer genoeg niet mee nemen ivbm trailer. maar ik hoop dat ik er nog wel veel van leer en dat ik eindelijk zelf de goede afstand kan zoeken.
Ik ga nu lekker boekhouden. woensdag een toets van 4 uur
Wil wel even kijken of ik mischien kan rijden?![]()
Ik sponsor je wel hoor lizzy. (met rijden van de trailer dan).
_Lizzy_ schreef:nickyforever schreef:ik ben wel vrij in de kerst vakantie hoef alleen maandags even naar me werk.
oke, als je het leuk vindt kan ik wel een inschrijf formulier voor je kopieëren?
de aanvang is 11 uur en het is tot 3 uur inc lunch.
dag:
Uitleg over hett springen en rijstijl in binnenbak.
theorie id kantine
lunch'
aanvang 1e les
vervolg lessen
praktijd parcours lopen enz
nabespreking in de kantine
ik vindt het iniedergeval echt intteresant om er meer over te leren enzo.
kosten met pony: 17,50 zonder pony is 7,50
dinsdag 23 december clinic is van conny achterberg
zie maar
lieziej schreef:No way! heb ik het helemaal lopen stampen
lieziej schreef:Jimb0o schreef:Ik ben nu trouwens ook aan het leren voor mijn herkansing wiskunde kansrekeningen
Dat is toch wiskunde A stof onderandere?
Jimb0o schreef:lieziej schreef:No way! heb ik het helemaal lopen stampen
Volgens mij stond het erin, heb vorig jaar ook iets met slingers gehad.
Ik vind het trouwens echt onzin dat niet al die formules erin staan, ik bedoel wat is het nut ervan zo'n formule later nog te kennen. Het gaat erom dat je ermee kan werken.![]()
ik heb altijd alle formules erin, gewoon met potlood op een andere bladzijde schrijven![]()
lieziej schreef:Wij hebben nu een authist van een docent, dus heb het nu gewoon op de goede bladzijde geschreven
Ik heb gekeken, en het is idd tabel 35dankje!
Heb volgende uur toets, en natuurkunde is een van mijn niet-startkaart-waardige-vakken..
Wish me luck!
Jimb0o schreef:lieziej schreef:Wij hebben nu een authist van een docent, dus heb het nu gewoon op de goede bladzijde geschreven
Ik heb gekeken, en het is idd tabel 35dankje!
Heb volgende uur toets, en natuurkunde is een van mijn niet-startkaart-waardige-vakken..
Wish me luck!
Succes!
nickyforever schreef:tuurlijk linda ik denk dat ik me maar ga verhuren met mijn trailer
word ik mischien ook nog eens rijk![]()
![]()
Of zal me trailerstalling dan ook gelijk omhoog gaan bij ollie?![]()
Nathaliia schreef:
Nathaliia schreef: